Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der var nogen, der ville være interesserede i, at jeg lavede deres hjemmeside for dem (design og programmering) ganske gratis. Det lyder fuldstændigt åndssvagt, det ved jeg godt - der må vel være en bagside? Tja, bagside og bagside. Eneste krav fra min side er, at I er rimelig large mht. tidsfristen, da jeg har fritidsjob og skole ved siden af og derudover, at jeg løbende må poste links til siden for at få råd fra Amino. Og slutteligt; at det endelige resultat bliver postet her, så folk kan se, at jeg ikke bare er en Henrik Bruhn-klon, der er ude på at scamme folk.

Og hvorfor gør jeg så det her?
Well, jeg er 17 år, og har IT på A-niveau på Viborg Handelsskole, hvor vi i øjeblikket beskæftiger os med programmering, som jeg har en kæmpe hjemmebanefordel i. Dette projekt vil således fungere som et slags "showoff"/"kissing-the-teachers-ass"-tiltag, da jeg vil give ham et link til siden efterfølgende. Derudover nyder jeg at fuldføre og arbejde på et projekt, som folk bliver imponerede af. Helmer ikke før, det hele er perfekt ;)

mail: mhau@pc.dk
msn: denzile@msn.com

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:44

Jeg har faktisk en idé til en hjemmeside, som du godt må tage del i... 

Det er en ikke en almindelig firma hjemmeside, men en god idé til et koncept, som jeg er overbevist om vil gøre sig godt her i DK..

Hvis du er interesseret i det, og jeg tror det vil tage lidt længere tid at lave, så vil jeg godt uddybe i en mail .... 

Tilmeldt 19. Oct 07
Skrevet kl. 19:57

@ Brian Brandt

Smid du bare en e-mail :)

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:53

Hej 

Hvis du ikke har fundet en endnu er du velkommen til at skrive til mig på web@harthin.dk så har jeg et projekt klar.

VH Danny Millek

Tilmeldt 19. Oct 07
Skrevet kl. 20:26

Fik 21 tilbud vedrørende større eller mindre design- og programmeringsopgaver. Helt ekstremt vellykket opslag jeg fik lavet her :D
Jeg har udvalgt 3 projekter, som jeg har syntes var rigtig spændende. Et af mine kriterier var jo, at det ikke skulle haste, da jeg har både skole og job ved siden af - og nu har jeg så valgt 3 forholdsvis krævende projekter. Det passer ikke helt sammen, kan jeg sagtens selv se. Hvis det ikke passer jer, som jeg har skrevet en "tillykke"-mail til, så skal I bare skrive. Så finder jeg ud af noget. Hvis jeg selv kan mærke, at det hér, det holder bare ikke, så er jeg, forhåbentligt, moden nok til selv at indse det og gøre noget ved det.

Men mange tak for alle de spændende e-mails. Alt er selvfølgelig fortroligt, og I kan trygt regne med, at det ikke bliver fortalt videre.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)