Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der var nogen, der ville være interesserede i, at jeg lavede deres hjemmeside for dem (design og programmering) ganske gratis. Det lyder fuldstændigt åndssvagt, det ved jeg godt - der må vel være en bagside? Tja, bagside og bagside. Eneste krav fra min side er, at I er rimelig large mht. tidsfristen, da jeg har fritidsjob og skole ved siden af og derudover, at jeg løbende må poste links til siden for at få råd fra Amino. Og slutteligt; at det endelige resultat bliver postet her, så folk kan se, at jeg ikke bare er en Henrik Bruhn-klon, der er ude på at scamme folk.
Og hvorfor gør jeg så det her?
Well, jeg er 17 år, og har IT på A-niveau på Viborg Handelsskole, hvor vi i øjeblikket beskæftiger os med programmering, som jeg har en kæmpe hjemmebanefordel i. Dette projekt vil således fungere som et slags "showoff"/"kissing-the-teachers-ass"-tiltag, da jeg vil give ham et link til siden efterfølgende. Derudover nyder jeg at fuldføre og arbejde på et projekt, som folk bliver imponerede af. Helmer ikke før, det hele er perfekt ;)
mail: mhau@pc.dk
msn: denzile@msn.com