Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Jeg er ved at starte min egen virksomhed op og har fået lavet en demo af min firma-side. Jeg ville lige høre Jeres mening om den. Selv synes jeg jo at den er ret go, hvilket jeg jo skal synes, når jeg skal til at være selvstændig webdesigner.

Klik ind på Helbo Webdesign og se resultatet. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:44

Hej Anders,

Dit link virker ikke.... så det er svært at vurdere dine evner udi web design ;o)

Mvh
Steen

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 15:54

Så, nu skulle den gerne virke...

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:07

Hej Anders.

Du er rigtig godt på vej, dog skal du lige have checket formuleringen, incl. stavefejl på din forside.

Flere af dine links virker ikke, men det er du nok selv klar over.

Jeg ville benytte en kontaktformular til bestillinger og ikke åbne mail program, men det er nok mere smag og behag.

Hvad er du stærkest i, banner, Flash, design eller .......?

Enkel og overskuelig, men husk lige også at checke HW(mener det er engelsk grossist firma, som bl.a .sælger til Ide Møbler med flere)

God arbejdslyst og god weekend

Peter
Danmarkshop.com

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 16:13

Hejsa igen...

Jeps, jeg skal lige have lavet de sidste sider, rettet stavefejl og skal også have lavet noget søgeoptimering til siderne.

Mht. bestillingen, så kunne det måske godt være at man skulle lave en bestillingsformullar i stedet, men har ingen idé om, hvordan sådan en skal se ud. Hvis jeg selv skulle tænke idéen ud, ville det være at man skulle klikke på linket "Bestil", hvorefter formullaren kommer op i et nyt vindue, eller er der andre måde?

Mht. hvad jeg er stærkest i, så er det nok det grafiske mht. design, banner, logo og sådan noget.

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:21

Ja, nu blev Rom jo ikke bygget på en dag - ej heller drukket Wink

Naturligvis skal du selv tænke ide`en ud, det er jo dit firma og dit website. Kig dig rundt omkring på andre sites, der er mange muligheder at vælge imellem, men gør det nemt for kunden at bestille hos dig og dine priser skal være synlige.

Jeg kender et sted, hvor du evt. kan hente lidt gratis inspiration, til din nye bestillings eller kontaktformular - prøv at klikke på min Amino signatur og tag en rundtur. Det tekniske har jeg intet forstand på, jeg kan blot se, hvad der virker og for mig er overskueligt og kundevenligt.

Det kunne evt. være jeg havde en opgave til dig, hvad siger du til det?

Du er velkommen til at sende mig en mail på mail@visitdk.dk hvis dette havde interesse.

På genhør.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:41

Hej Anders,

Lad dine stærke sider være repræsenteret på forsiden af din hjemmeside - for det er ikke umiddelbart grafisk ekvilibrisme der signaleres på forsiden, snarere "lidt men godt". Dit logo kunne også gøres lidt mere spræl-levende - og hvis ikke det skal være med for mange dikke-darer, så i det mindste en anden og "blødere" font.

Generelt synes jeg du skal gøre siderne mere indbydende, fx. med afrundede kanter og lidt varme (orange...) farver og nogle skygger der giver indtryk af dybde på siden. Din produktside er rigtig godt opbygget og dejlig konkret, dog kunne det være en idé at droppe mail-pop-up'en og i stedet lave en kontaktformular - eller bare "ring og lad os lave en aftale i dag!". Dine priser bør iøvrigt være til forhandling, med mindre det er standard produkter, derfor er mit forslag, at du skriver "pris-idé" eller "pris-eksempel".

Du skal asap få et par gode referencer og eksempler på udført arbejde på din side og så tage et andet profilbillede af dig selv i nogle "professionelle" omgivelser, så tror jeg du rykker lidt mere.

Håber du kan bruge mit input ;o)
Go' fornøjelse
Steen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)