Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuld af idéer - Helt ny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej!
Jeg er en pige på 26 år der går ledig pt men har nogle drømme om at blive selvstændig, jeg har pt min egen hjemmeside hvor jeg køre min blog miestender.dk men kunne godt tænke mig at starte mit eget så jeg tænkte at starte med en webshop og se hvordan det ville gå før man tager skridtet videre men har ingen idé om hvirdan jeg starter eller gør, og har ikke mange penge at hive fat i til det :/ er der nogen her der har deres egen webshop og måske kan hjælpe mig med gode råd og info om hvordan man gør og om det overhovedet er en god idé?
Hilsen Mie

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 23:10

Hej, 

Jeg kan godt give et par råd. Jeg har selv en webshop, www.decks.dk. Vi har lavet masser af fejl, så har lært lidt ;)

Find ud af hvad du vil sælge. Helst noget som ikke er på markedet endnu. Du kan fx kigge mød USA, da der er mange ting der ikke har vundet indpas i EU endnu. Men måske er der en grund til at det ikke virker i EU. ;) Du kan også gøre som vi gjorde, find en måde hvorpå man du kan levere samme varer markant billigere. Kunderne er ligeglad med om de sparer 20 kr på et eller andet. Og husk at fokuser på kundeservice

Find dine leverandører. Søg på nettet efter dem, eller spørg dig omkring. 

Lær hvordan du skal købe ind. Her lavede vi vores største fejl. Vi købte et relativt stort antal af den samme vare, som vi fandt ud af at vi ikke kunne sælge, da ingen kendte det mærke i DK. Så vi har stadig bundet kapital i de skateboards, hvilket er pisse irriterende når vi gerne vil købe noget nyt. Så køb meget forskelligt i mindre antal. 

SEO. Få hjælp! 

Marketing. Få hjælp til online delen! Det er en jungle som man skal ud af ellers dør man. Offline marketing er ret stærkt, selvom mange siger det ikke er. 

Hold de faste omkostninger nede! Langt nede!

Håber det hjalp lidt :)

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:25

Hej!
Okay fedt i os har startet jeres ærgerligt det med fejlen men dem må man jo få fir at lære af dem :)
Min tanke var at sælge kjoler og accosories da det selv er noget jeg elsker, ved bare ikke hvor jeg finder leverandørene henne og jeg aner faktisk ingenting om noget af det :)
Så jeg skal jo vide og lære tingene helt fra bunden ..
Jeg har i forvejen min egen hjemmeside ( miestender.dk) med min blog og andre ting inde som min søster har lavet til mig hun er multietnisk medie designer så min tanke var os at åbne op for min egen webshop der når jeg har lært hvordan man gør også håber jwg lidt min søster måske ved hvordan man laver webshop når jeg kommer så langt :)

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:33

Hej Mie. Hos www.magnate.dk bruger vi prestashop, der stadig kræver lidt arbejde, så man skal sætte sig lidt ind i tingene. Ellers kan man altid få hjælp af eks. Scannet i Kolding eller lign. 

Tøj til mænd - Bruuns Bazaar & John Henric

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 13:56

Jeg aner desværre ikke hvem der er distributør for hvad. 

Men skriv til bestseller. Der må være en der kan hjælpe dig. Ellers kan du gå ind på det mærke du gerne vil købes hjemmeside og skrive til dem. En distributør har ofte mange forskellige mærker. 

Vil du lave dit eget tøj, kan du med fordel gå lige i hælene på de store modehuse, som fx besteseller og få lavet dit tøj samme steder. Det sikre ofte kvaliteten samt acceptable arbejdsforhold. 

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)