Kære Amino'er, Hvad er dit bud på udenlandske mærker der ikke findes i DK, men som kunne være en god ide at sælge herhjemme? På forhånd tak, Dbh. Teis |
Slet ingen der har et bud?
Hurley |
Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!
Der er nok én af 2 grunde til, at ingen har nogle bud. 1) Du skriver ikke noget specifikt, så folk ved ikke om du mener brands indenfor tøj, sko, vin, køkkengrej eller noget helt femte. 2) Folk bruger selv tid på at fange nye upcoming brands, nye trends eller fede opfindelser. Det er derfor man tager på udstillinger, messer m.v. Både I Danmark og i udlandet. Hvis de skulle sidde og aflægge rapport til dig, på et offentligt fora, så ville det være at direkte modarbejde sin egen forretning - og det ville jo være ret tosset. |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
1: Ideen var at få så alsidige svar som muligt. 2: Folk behøver ikke at være paranoide bare fordi de fortæller mig hvilke brands de gerne så i Danmark. Forretningshemmeligheder og kommende eneforhandlere behøver ikke besvare dette indlæg, såfremt de tror jeg kommer dem i forkøbet. |
Ikke noget specifikt, bare det der lige falder dig índ? |
Ser spændende ud, tak! |
Jeg så da gerne der var nogle der havde interesse i at forhandle mine læder tasker på det danske marked. Mvh Mikkel |
http://www.mwcreation.net
Hvis du ikke har hørt om dragons den eller shark tank før, så kan du med fordel se disse programmer. Udover det er pisse god underholdning, så kan det være du falder over et brand eller to som du finder "værd at importere". Meget af det findes i hvert fald ikke i Danmark, og der er semi gode opfindelser/koncepter/ideer i ny og næ ;) |
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!