Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan levere et juletræ (inkl. opsætning og pynt)?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sagde heller ikke du skulle give en ågerpris blot for at jage kunden væk, jeg sagde du skulle give kunden det han vil have. Selvfølgelig skal du ikke tilbyde kunden en ny firmabil, men når det forespurgte produkt har relation til dit hovedprodukt er normen at man leverer den ydelse kunden forespørger ihvertfald hvis du følger blandt andet Philip Kotler's (http://en.wikipedia.org/wiki/Philip_Kotler) råd .. i skal skam ikke blot tage mit ord for det.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10

Hvis mit koncept var at levere juletræer til folk uden pynt, så var der ikke ti vilde heste der fik mig til at pynte noget som helst.
Den tid det ville tage at skaffe pynt, at finde en der kunne pynte det m.m. ville være totalt spild af tid og så mit i den travleste tid, det ville jeg aldrig røre ved.

Dbh Martin

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 22:57

Kære Allesammen.

Jeg er overbevist om at man kommer længst ved at holde sig sit koncept for øje. Koncepter kan altid finpudses og korrigeres efter markedet, men det skal ikke gøres i vadestedet om man så må sige.

Alle vores kræfter bliver i denne tid brugt på, at levere de bedste juletræer til forbrugerne og udbygge forbrugernes kendskab til os.

Og Martins indlæg kan jeg jo selvfølgelig kun være enig med.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)