Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe, indløsningsaftale..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i noget tid haft et abonnement hos Nets og en indløsningsaftale med Epay  (nu kan det godt være jeg roder rundt i tingene) det koster mig små 2500 kr om året i abonnement (1000 til Nets og 1500 til epay)

Jeg vil høre om jeg kan opsige mine aftaler med Nets og Epay og så erstatte det med Stripe?, som jeg kan læse mig til er uden abonnement.

Håber I forstår hvad jeg mener.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47138
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgeligt kan du det - selv om det jo er to forskellige ting. Lidt som - kan jeg spise lakrids i stedet for chokolade. Du kan på www.kortgebyr.dk indlægge dine gennemsnitshandler og gennemsnitspris og sætte - og fjerene - flueben i dankort

Med flueben i Dankort ser du hvad det koster dig i gennemsnit per handen inkl. de faste abonnementer - og uden flueben ser du det samme uden nets

For små / mindre shops kan stripe m.m. være billigere, for større er nets generelt billigst grundet de jo er eneste der leverer til rent dankort gebyr - alle uden nets bruger visadankort som rent visa kort til visa gebyr. Det er årsagen til, at trods du kun rent faktisk udelukker små 7% af danskerne som KUN har rent dankort, så er det 80% af al nethandel i DK som kører via rent dankort og dankort gebyr, da alle større danske shops kører nets. Udenlandske (f.eks. zalando) må ikke benytte nets/dankort

Stripe koster som jeg husker det 2,9% af handlen + 30 cent fast gebyr - så det er bare at regne på, om det er billigere med dit handelsmønster, end nets/epays 2.500 kr fordelt ud over alle dine handler til dankort gebyr, og det viser kortgebyr linket dig

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 12:19

Husk, din bank kan tage gebyr på 50 på hver overførsel fra en stripe-bank til din bankkonto. 

Jeg er godt betjent med YOURPAY, som jeg klar vil anbefale.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 13:13

Undskyld, hvis jeg virker lidt tungSkype-SadSmile

Jeg skal lige have det skåret ud i pap. Jeg kan altså godt opsige mine abonnementer hos Nets og Epay og så kun tilmelde mig hos Stripe eller Yourpay og så nøjes med at betaler pr. transaktion? 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1173
Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yeps!

se alle abos på kortgebyr.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)