Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg kontakte medlemmerne?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. May 12
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg arbejder lidt på et koncept, som jeg ser muligheder i.

For at få det til at lykkes, skal jeg gerne i kontakt med diverse klubbers medlemmer. Min umiddelbare tanke er, at kontakte x (fodboldklub), som har 1200 medlemmer og alle er registret med email hos klubben.

Må jeg i den forbindelse få adgang til databasen med medlemmernes email og sende dem information om konceptet og hvad det vil give dem, hvis de opretter en profil på mit koncepts hjemmeside?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 21:02

Meget kort - nej.

Du skal have hver enkelts tilladelse til at sende mail, alt andet er spam, og ulovligt.

Tilmeldt 22. May 12
Skrevet kl. 21:09

Må klubben kontakte medlemmerne og fortælle om konceptet og mulighederne for medlemmerne ?

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:14

Hvis klubben har fået lov, så må de gerne. Ellers ikke.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 22. May 12
Skrevet kl. 21:16

Har nogen stået overfor dette før ?

Tænker i forhold til andre måder at komme i kontakt med alle medlemmerne? Gennem nyhedsbrev, info på hjemmeside eller andet, hvor det rammer flest muligt!

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu behøver du jo ikke kontakte dem via email. Du kunne jo evt sende dem en flyer for at at undgå email spam loven. Lige i dette tilfælde tror jeg det vil være effektivt da det virker som en meget fokuseret målgruppe.

Du kan jo også smide dem rundt omkring i omklædningsrum osv.

Nu er jeg dog ret sikker på klubben har et email nyhedsbrev, og har de dette, så må du gerne få klubben til at omtale dig i deres nyhedsbrev. Uanset om det er på mail eller ej, da folk allerede har accepteres modtagelse af nyhedsbrev fra klubben.

Tilmeldt 22. May 12
Skrevet kl. 09:53

Tak for svar :)

Flyer er bestemt en mulighed og den vil også blive benyttet.
I forhold til nyhedsbrev fra klubben, så er det også min formodning, at de fleste klubber har det!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)