Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til løn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal står og skal vælge imellem selv og lave løn evt. via danløn til en flexjob ansat og den eneste der er ansat pt. i firmaet.

Eller om jeg skal betale mig fra det - har pt. fået et tilbud på noget der svarer til ca. 300,- pr. lønseddel - og tænker det må jeg kunne få gjort lidt billigere måske.

Så er der nogen der kan komme med et godt bud på hvad det vil koste at hjælpe for mig i starten indtil jeg selv har lært at lave lønseddelen - og gerne i DANLØN hvis det er muligt - Wink

Jeg er også åben overfor anden lønsystem - hvis man kan fortælle mig hvorfor det skal være et andet lønsystem - Smile

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min råd vil være at du får en til at starte det op i danløn, og derefter viser dig hvordan man gør det. Det er meget simpelt når det først kører. Så jeg vil anbefale dig at benytte den kontakt du har til at få lavet den første løn, og derefter selv lave den.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Bærentzen:
Min råd vil være at du får en til at starte det op i danløn, og derefter viser dig hvordan man gør det. Det er meget simpelt når det først kører. Så jeg vil anbefale dig at benytte den kontakt du har til at få lavet den første løn, og derefter selv lave den.
Yes absolut - det er ikke svært og koster 15 kr per løn

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 58
Fra  Viborg Løn & HR - Dataløn og VISMA PARTNER Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Else-Marie Balch!

I Viborg Løn & HR, hvor vi udelukkende anvender BLUEGARDEN´s omfattende løn & HR platforme, kan vi tilbyde nystartede virksomheder at oprette et DATALØN abonnement uden beregning. Hver produceret lønseddel koster 20 kr. Nystartede virksomheder (arbejdsgivere) betaler ikke abonnement de første 3 mdr. Herefter opkræves 109 kr. i fast abonnement pr. måned. I denne løsning opretter vi Dig i systemet; men du skal selv indtaste lønnen; men kan få hjælp i vores hotline til opstarten.

En full-service løsning koster hos os 149 kr. om måneden, som er BLUEGARDENS produkt: LØNADMINISTRATION. Her kan Du ringe/maile Din løn ind, når Du har lyst.

Vi vil meget gerne have Dig som kunde...

God dag

Magne Sandgaard

dir. tlf. 8727 0105

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Danløn.dk til 15dkk plus moms om måneden per medarbejder. Det er pisse nemt, og så virker det bare...

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Dataløn / Bluegarden - det er super nemt og samarbejder upåklageligt med e-conomics :-)

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kontakt bruger så dataløn - så hvem kan tilbyde at opstarte en danløn for mig og til hvilken pris - kontakt mig gerne på mail

alfaboxaps@gmail.dk

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forresten oprettet en prøveabonnement i DANLØN så egentlig er det bare at en tjekker om jeg har sat det er sat rigtigt op i prøveversionen inden jeg reg. en aftale med danløn.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)