Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spinat over det hele ! ( købt tema som ikke passer til Wordpress )

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoèr jeg har her til aften været så dygtig at købe et tema til min wordpress side. Det finder jeg så lyn hurtigt ud af at det ikke passer, da det ikke er lavet til wordpress. Jeg glemte at læse brugsanvisningen før jeg købte skidtet. ( det drejer sig ikke om mange penge men vil bare gerne have selve temaet til at virke hvis det muligt )

Opgaven er nu den at jeg ville hører om det var muligt at få det til at fungere på en fiks måde, uden at skulle bruge dankortet ?

Temaet købt på Themeforest - Det her stod ud for hvilke ting det passede til: ( Site Templates/Creative
Columns: 4+, Compatible Browsers: IE8, IE9, IE10, IE11, Firefox, Safari, Opera, Chrome, High Resolution: Yes )

Det ville virkelig være rart hvis der var en venlig sjæl / kløgtig person som kunne opklare dette dumheds mysterium jeg er begivet mig ud i :)

WHAT TO DO ?

Mvh Mike - Køb før du tænker er oftest dumt! -

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:38

hvis det ikke er lavet til wordpress skal du have en programmør til at porte det.. afhængig af omfanget kan det hurtigt blive dyrt

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:40

Når det ikke er til Wordpress, hvad er det så til? Eller er det bare er html template?

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:28

Lyder som en HTML template. Jeg ville droppe det og finde et flot og funktionelt wordpress template med det samme.

Fordele: Du sparer penge, du kommer hurtigt videre, du får et template der er gennemtestet med wordpress og som der formentlig kommer opdateringer til.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 22:31

Hey alle sammen, kan ikke rigtigt fortælle hvad det så er til da jeg ikke ved det :)
Det bare øv fordi det er det fedeste jeg kunne finde

Men tak alligevel

Fra Silkeborg/København
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Prøv at vise os linket til temaet hos Themeforest?

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 20:02
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:38

Nu er det en ret simpel side, og vil mene du nemt kan få et hvilket som helst wordpress theme til at se sådan ud. Spørgsmålet er:

Kan du lide det pga opsætningen, eller pga den grafik der er brugt.

Nu når du har købt det, så må du jo gerne bruge grafikken. Du kunne evt smide den ind i et andet tema med samme opsætning. Det burde være ret nemt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)