Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tager TradeDoubler også røven på jer?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Mark.

Andre med indspark til Tradedoubler og deres rolle som affiliate partner?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

granberg1:

Mange tak Mark.

Andre med indspark til Tradedoubler og deres rolle som affiliate partner?

 

Har tjent millioner hos Tradedoubler tidligere, men flyttede de fleste kampagner, da servicen var for nedadgående. Nu er den nærmest ikke eksisterende efter lukningen af kontoret i DK. Har samme problem med manglende betalinger fra annoncører og får heller ikke svar, når jeg rykker TD. Det drejer sig dog heldigvis kun om nogle få tusinde kroner, som jeg ser som tabt, da jeg ikke gider bruge mere tid på det.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm ja det ikke den bedste omtale de har jeg må hellere holde øje med om jeg får udbetalt noget fremover.

https://www.trustpilot.dk/review/www.tradedoubler.com

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se jeg stadig har små 700 kroner derinde.

Hvor finder jeg udbetalingsdelen henne ?

Synes sku ikke jeg kan finde hvor jeg kan anmode om udbetaling 

Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt det men undrer mig over dette:

Jeg har aldrig fået udbetalt fra tradedoubler, og saldoen viser: 677 kroner.
Der står udbetales næste gang: 152 kroner.

Og når jeg prøver at udbetale skriver den at jeg kun har 152 kroner og man skal have over 400 kroner.

Nogen der kan hjælpe med hvad der kan være blevet af de 525 kroner der mangler ? 

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre med nylige erfaringer?

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Status er, at Tradwdouler holder mig hen. To gange med 2-3 uger mellemrum har jeg modtager en mail fra Pav hos TradeDoouber om at der arbejdes på sagen.

Jeg er nu overbevist om, at de simpelthen ikke har pengene, og derfor forsøger at vinde tid med dårlige undskyldninger, henholdende svar osv.

Jeg ser nok aldrig mine knap 4.000 kr jeg har tilgode, og der er hvad det er. Men de skal bare ikke tro de kan fortsætte. Hvis ikke de har pengene, må de lukke butikken. Jeg gider ikke være til grin ift. at de ikke gider betale det de skylder men samtidig kører videre og får nye folk ind de kan snyde.

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed, du kan overveje, er at lave en dårlig anmeldelse af hjemmesiden, der ikke har betalt (fx på Trustpilot, som du allerede har gjort for TD). Hvis man antager, at TD ikke lyver, så er det jo dem, der ikke betaler til tiden. Måske kunne en dårlig anmeldelse sætte skub på det.

Jeg bruger selv TD til links til to forskellige shops. Den ene betaler altid til tiden. Den anden har jeg måtte rykke for flere gange.

Held og lykke! Giv ikke op! :)

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Wolsing,

Jeg ved ikke om du har fået svar ang. Tradedoubler eller om du har fået dine penge, men jeg skrev til dem rigtig mange gange og rykkede for pengene, måske i en lidt hård tone, men de lovede  at betale ALLE pengene til mig. Jeg fik i dec. ca det halve, så nu skal jeg snart i gang med at rykke dem igen for resten.

Du kan skrive til dem på adrs. her: Publisher.dk@tradedoubler.com     Den person hedder PAW, men vent ikke at du får svar med det samme, men bliv ved med at ryk for svar hele tiden. Det kræver noget skriveri og rykkeri, de er seje at danse med, jeg kunne jo godt håbe at der var mange der gjorde det samme, så vi stod sammen.

Og du har vel forhåbentlig printet hele listen ud, så du ved hvem det er der skylder dig?

Håber det lykkedes for dig at få nogen af pengene hjem.

Med venlig hilsen

Bichon

Tilmeldt 11. Jan 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AdXpert,

Tak for svar, men jeg smed en dårlig anmeldelse på Trust Pilot  sidste år og fandt ud af at det var der faktisk rigtig mange  der havde gjort.

Jeg bruger ikke TD mere.

Med venlig hilsen

Bichon

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)