Heysan alle, så prøver jeg også lykken her.
Jeg leder efter en webdesigner til en forholdsvis nem opgave, jeg har min hjemmeside www.3xwilhelmsen.dk som jeg selv syntes afspejler vores virksomhed fint, men der skal ryddes op i koden, så det ikke tager flere timer at tilføje nyt tekst, billeder osv, derfor tænkte jeg på at få lidt hjælp til at gøre forsiden template klar, så kan jeg altid tilføje ændringer osv til de underlæggende sider. Som i nok kan se springer formatet efter hvilke underside man besøger, det er jo heller ikke meningen, men mine evner, og tid rækker ikke til mere. er der en der vil hjælpe med det? Skal jeg gå over til en cms system for at gøre det nemmere, eller hvad kan anbefales Desuden skal jeg bruge en online booking funktion, evt via en form eller lign, den skal jeg også have hjælp til
christian |
@ Wil
Er der mulighed for at snakke over MSN?
Lige pt. går jeg nemlig på Handelsskolen og har IT på A-niveau, hvor vi i øjeblikket koncentrerer os om programmering - derfor kunne det være interessant for mig at se, om jeg kunne hjælpe; altså som et slags projekt for mig. Jeg har tidligere "arbejdet" som freelancer, og har rimelig godt styr på det design- og programmeringsmæssige.
Du kan kontakte mig her -
Mail: mhau@pc.dk
MSN: denzile@msn.com