Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan alle, så prøver jeg også lykken her.

Jeg leder efter en webdesigner til en forholdsvis nem opgave, jeg har min hjemmeside www.3xwilhelmsen.dk som jeg selv syntes afspejler vores virksomhed fint, men der skal ryddes op i koden, så det ikke tager flere timer at tilføje nyt tekst, billeder osv, derfor tænkte jeg på at få lidt hjælp til at gøre forsiden template klar, så kan jeg altid tilføje ændringer osv til de underlæggende sider. Som i nok kan se springer formatet efter hvilke underside man besøger, det er jo heller ikke meningen, men mine evner, og tid rækker ikke til mere. er der en der vil hjælpe med det?

Skal jeg gå over til en cms system for at gøre det nemmere, eller hvad kan anbefales

Desuden skal jeg bruge en online booking funktion, evt via en form eller lign, den skal jeg også have hjælp til

christian

Tilmeldt 19. Oct 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:30

@ Wil

Er der mulighed for at snakke over MSN?
Lige pt. går jeg nemlig på Handelsskolen og har IT på A-niveau, hvor vi i øjeblikket koncentrerer os om programmering - derfor kunne det være interessant for mig at se, om jeg kunne hjælpe; altså som et slags projekt for mig. Jeg har tidligere "arbejdet" som freelancer, og har rimelig godt styr på det design- og programmeringsmæssige.

Du kan kontakte mig her -
Mail: mhau@pc.dk
MSN: denzile@msn.com

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:32

Hej Christian

Jeg kan levere en hjemmeside i CMS-systemet Joomla!. Med Joomla er det nemt at redigere, opdatere og tilføje nyt indhold.

Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk.

Kasper Gadensgaard

Fra Dublin
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:45

Hej Wil,

Den kan vi sagtens løse. Vi har hjulpet andre aminoer før.

Vedrørende hjemmesider

Vi kan sagtens putte et cms og template op

Hvis du har interesse så er min mail victorreyheitmann86@hotmail.com

Tag endelig kontakt. Så kan vi give din side et friskt pust.

Med Venlig Hilsen Victor Reyes Heitmann 

Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:17

Hej Wil

Du har fået alle reklamerne ;-) men hvis jeg må komme med lidt konstruktiv kritik, så er din hjemmeside alt for lille og upersonlig og jeg har ikke testet noget så vigtig som hvor du ligger på google og andre søgemaskiner.

Mit råd er at hvsi din hjemmeside er vigtig for dig, så brug lidt penge på design, indhold og søgemaskine optimering.

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:14

Nu når du har dreamweaver og kan bruge det lidt, så synes jeg ikke at der er nogen grund til et CMS system så længe dine rettelser i sitet er små og få - eks en pris engang imellem eller en adresse der skal ændres.

Jeg har sendt et tilbud til dig pr. mail.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)