Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ELSK.com søges - Er det go eller no-go?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære og Ærede Aminoer,

Så er vi ved at være færdige med vores hjemmeside og kunne rigtig godt tænke os noget feedback.

Alt lige fra det grafiske og tekniske til selve konceptet?

Håber at i vil bruge et par minutter på at bladre sitet igennem.

www.ELSK.com

Tak fra Cold Hawaii

Lars

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

"We have based our company in Thy....."

Hvorfor er hele siden på engelsk?

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fordi vi primært kommer til at satse på det udenlandske marked.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Så bliver jeg nødt til at kommenterer på navnet "Elsk".

Hvis i satser på det udenlandske marked, ville jeg personligt have valgt et navn, der var lidt lettere at udtale. Jeg tror det bliver et problem, at komme rigtigt ud med et navn folk ikke kan udtale.

Derudover var jeg slet ikke sikker på, hvilken virksomhed jeg var på besøg hos, baseret på forsiden. Det var først da jeg klikkede videre, at det gik op for mig, at det var tøj.

 Natasha

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Natasha:
Derudover var jeg slet ikke sikker på, hvilken virksomhed jeg var på besøg hos, baseret på forsiden. Det var først da jeg klikkede videre, at det gik op for mig, at det var tøj.

Uden at have kigget på websitet overhovedet, vil jeg tilslutte mig, at min første indskydelse var at det handlede om dating eller kærlighed på anden vis.

Hvis det er til udlandet ville jeg også mene man bør vælge et andet navn, og i den forbindelse overveje om det at det et dansk produkt/koncept er en kvalitet i sig selv for målgruppen, og om det skal bruges i markedsføringen eller ej. 

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :)

Navnet: Jep, det giver ikke megen mening for en der ikke snakker dansk i forhold til mening, men vi mener der er en historie at fortælle om navnet plus det vigtige faktum at det er kort, nemt at huske og et godt domæne navn. Men det er selvføgelig en udfordring for nogle specifikke markeder.

Vi skal helt klart gøre mere ud af at kommunikere hvad det er vi laver. Det er lidt en balance gang for vi vil gerne have en side der er meget content baseret og med masser af indhold ud over produkter. Men produkterne og branded skal selvfølgelig komme først og man skal ikke være i tvivl om hvad man er inde og kigge på. 

Tak for gode svar. Keep em coming :)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Riis:
Navnet: Jep, det giver ikke megen mening for en der ikke snakker dansk i forhold til mening, men vi mener der er en historie at fortælle om navnet plus det vigtige faktum at det er kort, nemt at huske og et godt domæne navn.

Mit argument er mest, at det er VIRKELIG svært, at udtale, hvis man ikke er dansker. I den forlængelse tror jeg bare, at det bliver rigtig svart at komme ud på det udenlandske marked, hvis ens brugere ikke kan udtale navnet.

Klart, det er et super domænenavn, og havde det været til danske brugere, kunne der have ligget en fed historie bag. Jeg tror bare, at det er skudt forbi, når i satser på udlandet. Har endnu ikke mødt en udlænding der ikke havde problemer med udtalen af det, og så tror jeg, at det bliver mere end almindeligt svært at trænge igennem :-)

Natasha

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan relaterer elsk til produkterne - jeg kan ikke lige finde "linket". Jeg ville finde et andet navn -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra London
Tilmeldt 11. Dec 07
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert side, lækkert navn.

Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om at der var tale om tøj da jeg ramte forsiden. 

Jeg ser det ikke som et problem at det er svært at udtale for personer der ikke taler dansk, det er et spørgsmål om branding, og det gør det nemmere at sælge jeres historie. 

Jeg ville gøre tre ting:

- Få flettet ord som "Dansk", "Scandinavisk" etc. ind i jeres tekster. Min opfattelse efter at have været i London er at britterne æder det råt ;-)

- Få forklaret meget hurtigt hvad ELSK betyder på dansk, og hvorfor i har valgt det som jeres produktnavn.

- "THY" er meget obskurt, og jeg forstod ikke konteksten. Enten skal i forklare meget bedre hvad THY betyder, hvorfor det er vigtigt og hvad det er, eller også skal i droppe det. 

Fix disse ting og få det sparket ud på Instagram og Pinterest :-)

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne erklære mig uenig med de øvrige amino'er: jeg tror navnet vil kunne virke ganske fint. Som du selv siger, det er kort og det betyder noget. Og så er det bare en bonus at det ser ud som om der står "FISK" på et af billederne af tagget under "men" :)

Helt overordnet synes jeg siden ser ganske fin ud, hashtags'ne i toppen er et nice toch. Personligt er jeg ikke så meget til den hvide baggrund, måske hvis der var en sort ramme omkring, men det er jo smag og behag.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)