Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet bilag i Dinero

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Dengang jeg startet med at bruge Dinero, må jeg indrømme jeg prøvet jeg lidt frem. Det har betydet jeg har lidt huller i min bilags tal, fordi jeg bogførte forkert og slettet bilaget igen for så at gøre det rigtigt (helt slettet). Virksomheder har kørt i 7 måneder og har 15 bilag.

Mit spørgsmål er om jeg bare kan forsætte, uden at lave ydelige fejl. Eller om jeg skal lave det hele om fordi det er ulovligt/man ikke må?

Dinero har efterfølgende lavet, at man ikke kan slette et bilag helt. Men at den laver modposteringer.

Hvad vil i sige man burde gøre??   

VH Jannie

     

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder lidt underligt - at man tidl kunne slette - uden der skete modpost - det mener jeg ikke man kunne - så jeg tror dine manglende bilag findes i systemet og support@dinero.dk kan fortælle dig hvordan du ser dem

Med 15 bilag og ny ville jeg lave en liste der forklarer dine huller i bilagene, men du bør kunne finde dem i Dinero, du har aldrig kunne slette bilag uden momspost hvis de var bogført i alle fald

Bogføre på ny vil skabe ny moms og i forkerte perioder som du allerede vel har indberettet og dermed gi nye problemer - ellers var forfra en løsning med kun 15 bilag, men det er det ikke her. Eneste problem du kan ha er at overbevise skat om at du har lavet fejl og der ikke er skjult bilag og det tror jeg godt du kan

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie A:

Hej Amino

Dengang jeg startet med at bruge Dinero, må jeg indrømme jeg prøvet jeg lidt frem. Det har betydet jeg har lidt huller i min bilags tal, fordi jeg bogførte forkert og slettet bilaget igen for så at gøre det rigtigt (helt slettet). Virksomheder har kørt i 7 måneder og har 15 bilag.

Mit spørgsmål er om jeg bare kan forsætte, uden at lave ydelige fejl. Eller om jeg skal lave det hele om fordi det er ulovligt/man ikke må?

Dinero har efterfølgende lavet, at man ikke kan slette et bilag helt. Men at den laver modposteringer.

Hvad vil i sige man burde gøre??   

VH Jannie

     

Hej Jannie.

Vi har ikke lavet om på slet et bilag - det har altid været med efterposteringer :)

Der er derfor ikke huller i serien, da du kan se slettede bilag under indstillinger -> papirkurv.

Du kan derfor roligt forsætte :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Tollarp Sverige
Tilmeldt 16. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar

Jeg ved at alle min bogføringer, er rigtige nu og momsen passer. Jeg blev bare lidt bekymret over at mine bilag "som er rigtigt bogført" hopper lidt i tal. Men det gir jo mening, nå man aldrig kan slette dem helt.

Tak for hjælpen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)