Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man oprette gamle faktura i Dinero?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er netop startet med Dinero og min revisor synes det ville være en kanon idé, at indtaste alle faktura for 2014 i Dinero, så vi kan lave regnskabet dér allerede i år.

Men kan man det? Og hvordan gør jeg?

Lise Hansen

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 09:26

Hej,

Jeg lagde alle mine gamle fakturaer ind som finansbilag - og tjekkede undervejs med mit Excelark, at det hele stemte.

/anders

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 09:33

Hej Lise.

Du kan godt indtaste gamle fakturaer i Dinero, så længe du holder dig indenfor de aktive regnskabsår. 

Hvis du er helt ny i Dinero tror jeg dog, at det vil være lettere for dig at indtaste det hele i din åbningsbalance (overførsel af tidligere regnskabsårs data), for så bagefter begynde at fakturere fra d.d. Det vil tage en bogholder omkring 1 time :) Hvis du selv har mod på det, vil jeg anbefale dig denne video guide: https://dinero.dk/support/flyt-over-til-dinero-i-dag-nemt-og-hurtigt/. 

Hvis du har yderligere spørgsmål skal du være velkommen til at spørge her på Amino eller kontakte os på support@dinero.dk, så sidder vi klar til at besvare dine spørgsmål :) 

Mange hilsner

Theis

Tilmeldt 1. Dec 14
Skrevet kl. 09:53

Tak Anders. :-)

Tilmeldt 1. Dec 14
Skrevet kl. 09:54

Hej Theis

Tak for dit svar.

Jeg har møde med min revisor om 10 min. så vi aftaler lige hvad vi gør. Men jeg tjekker videoen senere. Tak. :-)

Lise

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:01

Hvis det drejer sig om mange data, kan de også importeres, hvis du f.eks. har dem i Excel. Det kan jeg evt. hjælpe dig med.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)