Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget jeg helst ikke vil blande mig i ... men skal sige noget?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg blev kontakte af en kunde som vil høre om jeg havde kendskab til en anden webshop, hvis navn jeg ikke nævner, som sælger nogle af de samme produkter som mig. Det kunne jeg bekræfte at jeg godt kendte dem af navn, ellers kender jeg ikke ret meget til mig, andet end at de skulle gøre det ret godt. Kunden var lidt forvirret pga. noget med navnet, men kunne finde dem på CVR og det var derfor kunden kontakte mig.

Jeg må indrømme jeg blev lidt interesseret og undersøgte sagen selv. Ud fra det CVR nummer de skriver på siden, kan jeg ikke finde noget på CVR, hellere ikke adressen hvor deres butik ligger, der dukker der kun en antenneforening eller lign. frem  Deres telefon virker fint nok på 118.dk og henviser til deres adresse. Jeg har også prøvet på deres virksomhedsnavn, hellere intet held. Deres shop ser ud til at være i fuld drift, men jeg kan finde nada på dem.

Nu kender jeg dem som de handler med (altså deres leverandører), og jeg ved sq ikke om man skal kontakte dem og gøre dem opmærke på det? jeg kan jo tage fejl og vil ikke skade andre, omvendt har jeg et godt forhold til vores fælles leverandør.

Hvad vil I andre gøre?

Venlig hilsen

Henrik

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 17:40

ikke noget.

selv om du gør det i en god mening, kan det nemt blive misforstået som om du vil skade konkurenten, og det er ikke så sympatisk.

Kan godt forstå dilemmaet, og har også selv stået i noget lignende, men jeg tror det er bedst at tie stille

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 17:53

Jeg ville da ikke gøre noget. Hvorfor skulle jeg det?

jeg forstår ikke rigtigt hvorfor du vil blande dig i din leverandørs forretning?

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 18:08

Jeg ville blande mig udenom... Hvordan er deres trustpilot score? Hvis kunderne er glade, er det vel ok... Kan være at der er en ganske god forklaring på CVR nummeret, og det er ret ærgerligt at komme på dårlig fod med dem og måske leverandøren på baggrund af det.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)