Er der nogle venlige sjæle der vil give noget konstruktivt kritik på vores billedslider inde på www.seon.dk ? Personligt syntes jeg måske godt selv den kunne skifte ca 20-25% hurtigere?! Men hvad siger folket :)
Jeg synes ikke den skal være hurtigere. Jeg kan knapt nå at læse teksterne, hvis jeg også lige skal forholde mig til animationer osv. Faktisk snakker flere om at karuseller ikke fungerer godt for brugeroplevelsen.
Jeg synes ikke den skal være hurtigere. Jeg kan knapt nå at læse teksterne, hvis jeg også lige skal forholde mig til animationer osv. Faktisk snakker flere om at karuseller ikke fungerer godt for brugeroplevelsen.
Jeg syntes så nemlig at man måske når at kede sig lidt, men efter jeg tjekkede dit link, jamen så blev jeg også "irriteret" men det gav stof til eftertanke ang. hastigheden :)
Jeg synes stadigvæk, at slideren godt kan skifte billede lidt hurtigere. Måske bare 1-2 sekunder. Som du selv siger, så synes jeg også, at man måske når at kede sig lidt.
Jeg synes stadigvæk, at slideren godt kan skifte billede lidt hurtigere. Måske bare 1-2 sekunder. Som du selv siger, så synes jeg også, at man måske når at kede sig lidt.
Med venlig hilsen
Jonas Wiuff
Jamen så prøver vi at ændre den til at skifte 2sec hurtigere så man ikke når at kede sig lidt :) Der vil også i aften blive lavet ændringer og lagt tekster ind. Hvis du har nogle rettelses ideer hører vi dem også gerne :D