Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/Sparringspartner/sælger søges til tekstil virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Min makker og jeg har en lille opstartsvirksomhed, der fokuserer på kvalitets accessories/ tøj til mænd i segmentet 25 år+, der går efter kvalitet fremfor kvantitet og unikhed fremfor mainstream. Vi har enkelte, men stærke og meget interessante internationale agenturer i vores portefølje, såsom www.goldtoe.com (USAs bedst sælgende Herresokke mærke), www.tomsshoes.com (for hvert par solgte sko, doneres et par til et fattigt barn i tredjeverdens lande), samt flere spændende mærker. Vi søger mærker der har en vis kant. Vi fokuserer på at finde agenturer, tage dem ind og præsentere dem for det skandinaviske marked. Som vores relationer til butikker forstærkes, så vil vi også lettere kunne præsentere nye mærker, men da branchen er meget hård konkurrencemæssigt, så er det en lang og sej process, men en process jeg er sikker på nok skal falde ud til vores fordel, grundet vores stærke agenturer og vores gode humørBig Smile.

Så der er tale om en potentiel partner som kan/ vil gå i krig med at sælge accessories/ tekstil til det skandinaviske tøj marked.

Med ønsket om en særdeles god dag, så ser jeg frem til at høre fra dig.

Yours Faithfully / Med vänlig hälsning / Kær Kveðja / Viele grüssen / Med Venlig Hilsen

CPH TRADERS
Jakob Kristiansen
Junior Chief
Korskildelund 6
2670 Greve
Denmark
T: +45 36915252
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob din overskrift er at du søger en partner.

men det meste af téksten er om jer og hvad i kan.

Jeg tro at mange der læser din mail vil være i tvivl om hvad det præcis søger.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)