Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Touch screen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ,

Er der nogle der ved hvor eller hvem man skal kontakte hvis man skal købe en touch-skærm med indbygget webcam? Skærmen skal bruges til at have et softwareprogram liggende og ikke andet.  

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:03

Hej Max

Kan ikke huske hvor ... men jeg har set fladskærme med en computer indbygget, ved ikke lige med webcam. Men ville lige nævne det :)

/ Mikkel 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:58

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:02

btw. jeg ved at de inde på CBS/Handelshøjskolen i København i biblioteket har sådan nogle stående hvor man kan navigerer via skærmen og få taget sit billede (de er til at få lavet studiekort).

Ved ikke hvad de hedder og har ikke længere min faste gang derinde så kan ikke lige checke for dig, men hvis du bor i nærheden kan du jo smutte forbi en dag og se om ikke der står en produkt- eller firmanavn et sted på maskineriet :-) 

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:50

Jeg har en kontakt i Kina som har undersøgt det her for mig på et tidspunkt. Vi skulle bruge noget lignende til en kunde i Tyskland og han fandt nogle modeller som var under halv pris af de europæisk producerede. Det var PCere indbyggede i flad touchscreen. Prisen for tilsvarende i DK var 26000 og derude kunne jeg købe dem til 8600 plus transport.

Ring til mig på 20221622 eller send en sms hvis jeg skal formidle kontakt til ham. Han er dansk og vil sikkert gerne rådgive dig lidt og svare på spørgsmål inden han skriver en regning, men du skal nok regne med han tager et lille honorar hvis du ender med at købe gennem ham. Selvom det er billigt at bo derude skal han stadig leve påstår han:-)

Mvh

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:34

MortenK:

Jeg har en kontakt i Kina som har undersøgt det her for mig på et tidspunkt. Vi skulle bruge noget lignende til en kunde i Tyskland og han fandt nogle modeller som var under halv pris af de europæisk producerede. Det var PCere indbyggede i flad touchscreen. Prisen for tilsvarende i DK var 26000 og derude kunne jeg købe dem til 8600 plus transport.

Ring til mig på 20221622 eller send en sms hvis jeg skal formidle kontakt til ham. Han er dansk og vil sikkert gerne rådgive dig lidt og svare på spørgsmål inden han skriver en regning, men du skal nok regne med han tager et lille honorar hvis du ender med at købe gennem ham. Selvom det er billigt at bo derude skal han stadig leve påstår han:-)

Mvh

Morten

Hey Morten, kunne jeg lokke dig til at smide mig en lille mail med personen info?

Inden andre begynder at importere stort til DK, vil jeg anbefale lige at checke denne tråd: http://www.amino.dk/forums/p/23849/165669.aspx
Ville være ærgeligt at havde i en lignende situation blot fordi man ikke viste man skulle sikre at patenter er betalt for...

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:32

Okay, super. Når softwareprogrammet er færdigudviklet vil jeg kontakte ham. Vores program behøver ikke en hel computer indbygget i, men bare en touchskærm som kun skal indeholde vores program som folk skal kunne navigere rundt i. Skærmen bliver jo væsentlig billigere hvis der ikke er computer indbygget. Men jeg kan jo snakke med ham og høre om dette kan lade sig gøre.

Tak-

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:35

Jo, det kan jeg da godt. Man kan fange Niels på neskildsen(at)hotmail.com . Han laver bla. forskellige konsulentydelser sammen med to andre danskere derude for danske virksomheder som gerne ind på det kinesiske marked. Derudover kan han altså støve de mærkeligste ting op:-)

Hils fra mig!

/Morten

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)