Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for kvinder, der søger forretningspartnere (Københavns-området)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. lyngby
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære "seje tøser", 

Jeg skriver, idet jeg gerne vil starte et netværk i Københavns-området for kvinder, der:

1) er "på jagt" efter en forretningspartner, som mentalt, professionelt og økonomisk er klar til at starte eget firma.

2) allerede er selvstændige, men søger en partner til et eksisterende firma.

Jeg selv er 35 år, har en baggrund som cand.merc. indenfor International Marketing og Indkøb, er mor til Emilia på 8 år og Valdemar på 4 år og gift med David. Vi bor i Kgs. Lyngby og jeg er netop stoppet med at arbejde som projektleder/strategikonsulent for at holde en "tænkepause". Jeg har flere års erfaring som forretnings- og konceptudvikler og har i mange år drømt om at starte mit eget firma. Mit primære fokus er nu at få denne drøm til at gå i opfyldelse - jubii....

Jeg har en del forretningskoncepter i støbeskeen, men mangler en professionel forretningspartner, der ligesom jeg selv brænder for at skabe en ansvarlig og succesfuld virksomhed! Jeg søger en (kreativ) forretningspartner med erfaring og kompetencer, der kan komplementere mine egne… Gerne indenfor design, indkøb, produktion, salg og logistik. Jeg har primært kommercielle og strategiske kompetencer og erfaring med den kundevendte del - markedsføring, kundeindsigt, kundetilfredshed, koncept- og forretningsudvikling, salgstræning mv.   

Jeg håber, at der er andre kvinder som jeg selv, der går med drømmen om en forretningspartner og som kan se ideen med et netværk. Jeg er meget åben for andre vinkler og initiativer og står gerne for at arrangere et kaffe-møde, så vi helt uformelt kan mødes og udveksle ideer, tanker, værdier mv. 

Skriv endelig, hvad du tænker og del meget gerne!!

Mange forventningsfulde hilsner

Vivi 

    

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg savner generelt it på nettede for os piger
jeg kan ikke finde et eneste side der er bisens mindet eller et ordentlig formue kun for piger?, 
der er kun de seje tøseser på Amino ellers er der ikke noget :( ???...

vis der en der vil lave et vil jeg gerne stå for Design og navigation ;D

M.V.H
LULU

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi

Jeg faldt over denne tråd, da jeg selv er i samme situation som du. Jeg vil meget gerne høre, om der er kommet noget op at stå, og om du har fundet en forretningspartner?

hilsner Lotte

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

at vi for et på Nettede er er der vist støre brug for :) lige nu 

lotuslotus er du en Pige ???

M.V.H
LULU 

Fra Kgs. lyngby
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Tak for din besked. Du er velkommen til at skrive en PB til mig pg fortælle lidt om dig selv. Jeg har ang i et par forskellige projekter men har ikke fundet en forretningspartner endnu.

Bedste hilsner Vivi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vivi

Jeg kan se, at dit indlæg er meget gammelt. Men hvis du stadig er interesseret, synes jeg det lyder spændende med et samarbejde og vil meget gerne tage et kaffemøde med dig, så vi kan pejle os ind på, hvor vi står. Ring på 22 90 50 71 hvis du er interesseret. Bor i Skovlunde.

Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Vivi, 

Jeg har læst dit indlæg og finder det rigtig relevant -om du har fundet en forretningspartner, er startet selv eller er gået i gang med et helt 3. projekt så ville jeg rigtig gerne mødes til en kaffeaftale. Jeg springer ud som iværksætter snarest -men søger ligesom dig en partner, god sparing, et netværk etc.

Er dette stadig relevant for dig?

Du må meget gerne kontakte mig på 31139912

Mvh

Michelle

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)