|
Alt har interesse. |
Hej Prince-2000,
Vi handler med varepartier og restpartier. Tag et kig på: www.kjaertrading.dk og kontakt os på mail for et uforpligtende tilbud.
Mvh.
Kristoffer
Debat
|
Hej Prince-2000, Vi handler med varepartier og restpartier. Tag et kig på: www.kjaertrading.dk og kontakt os på mail for et uforpligtende tilbud. Mvh. |
VisionVentures.dk - Vi investerer kapital, kompetencer og tager aktivt ejerskab
|
Prince 2000 Vi har en masse restpartier og varpartier tilsalg lige pt. vi har bl.a. Loom Bands, PanserGlas, PowerBanks mv. Send mig en mail på: info@cleverdeal.dk, så finder vi en god aftale til dig. Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |
www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.
|
Hej igen, |
Hej Igen Jeg har Giorgio Di Mare poloer til salg. De koster til info mellem 1000 kr. og 1200 kr. i butikkerne. Er dette interessant? Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |
www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.
|
Jeg kan skaffe dig varepartier med følgende brands: Ralph Lauren, Hugo Boss, Burberry, Fred Perry, Armani, Nike Air Max, Tommy Hilfiger, Calvin Klein. Du er velkommen til at kontakte mig på palle@7ofdiamonds.dk hvis det har interesse, så kan jeg sende dig lagerlister og priser. Der er dokumentation på alt! |
|
Hej Jacob, har et spg til dig, men vil ikke high-jacke denne tråd og kan ikke skrive til dig privat. Kan du skrive til mig eller sende din mail adr? |
|
Jeg har lidt over 340 flasker Calvin Klein neglelak til meget billige penge. Sig endelig til hvis det er noget for dig. |
Hej Palle P Du bedes maile mig på: info@cleverdeal.dk Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |