Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra hong kong

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino-folk.

Jeg har snakket med en flink mand fra hong kong og han havde nogle interessante vare. MEN MEN.
Jeg så at en af dem hed "copy:Ipod nano" Ja det er så en ipod copy tror jeg. Men så vidt jeg ved er det vidst kun designet der er copiret, men det er vel lige meget.

Spørgsmålet er, er det ulovlig at sælge i danmark eller ikke?

Håber nogle har svar :)

Mvh.
Anders

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:49

Det er vist det samme som hvis du vil sælge fjernsyn der på en prik ligner et B&O, men der står "supertele" istedet for B&O. Her gætter jeg på at du ret hurtigt vil få et brev fra en advokat i Struer området Big Smile

Jeg bor selv i Kina og ser ofte de fine IPOT der da ligner Apple, men nok ikke helt har de samme funktioner.

Er du rigtig uheldig, så bliver de konfiskeret i tolden og du mister både kopi IPOD og de penge du har betalt for dem, så herfra vil jeg nok ikke anbefale det. Man kan finde de mest fantastiske ting på alibaba, men ikke alt der glimter er guld. Wink 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 16:33

Nej det vil jeg give dig ret i at det ikke er alle tingende der inde som er lige meget vær, det er også kun fordi at nogle af produkterne er fine nok og også lovlige nok. :D

Men han havde lige den enkelte ipod kopi som jeg blev i tvivl om.

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)