Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklame for mit galleri

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lavet min egen hjemmeside hvor jeg sælger mine malerier. Hvordan reklamerer jeg for min hjemmeside og hvor, uden at det koster en bondegård? Jeg er oprettet på jubii.dk så man kan finde mig der, men det er jo langt fra nok. Hvad skal jeg gøre?

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen Louise

www.galleristarche.dk     Kig forbi Wink

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:47

Hej Starche,

Du skal undersøge mulighederne indenfor Google Adwords. Her bestemmer du selv prisen, får et godt værktøj til søgeordsanalyse, og du betaler det du har lyst til. Det er klart at du får en bedre placering, jo mere du betaler, men du styrer selv prisen per klik samt dit daglige budget.

Der er skrevet meget om Adwords herinde, så søg lidt på det, og læs om det her, og på Googles egne sider (klik på "Annonceringsprogrammer" i bunden af Google)

Held og lykke med galleriet.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:40

Hej Louise,

Fin side Smile, ...der er flere måder at gøre det på. den ene er som førnævnt at købe adwords som er metoden der skaber hurtige besøgende og resultater men desværre stopper samme dag du holder op at betale.

Nummer 2 metode tager lidt længere tid men er vedvarende, .. den indebærer at du først og fremmest får sat dine side korrekt op med titel, metatags, billed titler osv, .. dernæst står den på at købe links forskellige steder og ´submitte´ til forskellige forummer og directories. Du vil så efter lidt tid(ca mell 3-6) mdr opleve at google begynder at placere dig bedre og bedre.(det var den ultra korte version men indebærer lidt arb) 

Kan evt rette siden til for dig og sætte dig lidt igang hvis du er int ?

vh

Peter

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:26

Kære Louise.

Det er en flot hjemmeside, du har lavet, og dine billeder er rigtig gode. Smile

Jeg savner, at du oplyser priser og hvordan man kan få fat i dine billeder. Desuden kunne en webshop være en god løsning for dig. Du kunne måske også arbejde med at gøre din side mere salgssorieteret, inden du kaster for mange penge efter marketing.

Mht. marketing kunne du evt. få lavet nogle postkort med dine malerier som motiv og dit navn og webadresse på bagsiden. Disse postkort kan du lægge rundt omkring på cafeer mv.

Som du sikkert har set, er der mange cafeer, som har postkort hængende og folk hamstrer disse gratis postkort i stor stil - og med dine malerier som motiv, vil de helt sikkert være eftertragtet. Smile

Jeg håber, du kan bruge min mening, og at du får gang i biksen! Big Smile

Mange hilsner

Anders Thiim

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 23:45

pspworld.dk:

dernæst står den på at købe links forskellige steder

Det kan absolut ikke anbefales at købe links nogle steder fra !!! For det første har google for kort tid sidenmeldt ud, at de sider der sælger links, bliver deranket, samt de links de måtte have, ingen værdi får.

Desuden kan det i visse tilfælde gøre mere skade end gavn at få links fra sådanne sider, som f.eks. "linkfarms"

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:51

Hej,

Nu snakker jeg om at få genereret links der peger på hendes galleri, enten i form af at hun selv får folk til at linke til hende, hun kan blog-poste eller til slut den nemme men lidt dyrer løsning at købe links, snakker ikke om linkfarms, linkbytte osv men f.eks at købe links nogle mdr fra http://www.text-link-ads.com der formidler links mellem sites og købere.

Peter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)