Hej alle aminoer - så er endnu en amino døbt :-) Jeg har gennem det sidste stykke tid gået med ideen om at åbne en webshop. Jeg har dog et par spørgsmål om hvordan det fungerer mellem mig og producenten. En gruppe af shoppen vil bestå af plejeprodukter, der i blandt produkter fra Clinique og Biotherm, forhåbentligt :-) Mit spørgsmål er hvordan jeg kommer i kontakt med eks. Biotherm - og kan begynde at sælge deres produkt i min webshop? Skal jeg kontakte dem via email og fremlægge min butik? Jeg har selv nogle tanker om hvad der er vigtigt at få af information fra leverandøren? Hvor lang leveringtid er der? Hvordan fungerer deres bestillingssystem? Bliver det billigere jo større mængder man bestiller? Kan man sende overskydende varer retur? Skal man betale for hele sendingen på en gang? Hvis nogle har flere tilføjelser er modtager jeg meget gerne det.
Og hvordan får man den billigste pris muligt fra producenten? Er det billigere hvis man eks køber producentens varer i asien eller har mange en fast pris verdenen over? Og kan det betale sig med fragt, leveringstid, told osv? Overordnet vil jeg altså gerne vide hvordan jeg får kontakt med producenter og kan sælge deres produkter via min webshop. Jeg har googlet hudpleje agent men syntes ikke rigtigt at jeg får nogle brugbare resultater. På mangegange forhånd Tak
Christian Ebsen |
Puhh... det var mange spørgsmål på en gang.... måske start med et par enkelte simple spørgsmål, det er meget mere pædagogisk... :-)
Biotherm og Clinique... det er to store spillere på det marked... måske du skulle starte med at undersøge markedet, findes der allerede webshops der handler med disse varer... hvis ikke, så er der måske en grund...
Du kan jo prøve at tage direkte kontakt til de firmaer, det værste der kan ske er jo et nej...
Leveringstid, betalingssystem, overskydende varer og alt det der, det er jo noget du forhandler dig til med leverandøren....
velkommen til og held og lykke...