www.Jul-Lys.dk har nu gennem 3 år solgt reblys juleudsmykning og julebelysning til private, butikker, firmaer m.m. Sidste år leverede vi også bl.a til politi-serien Anna Pihl, hvor lysene var en del af set-up'et til jul. Vi sælger dem i år gennem hjemmesiden www.jul-lys.dk . Du har mulighed for at forudbestille julelysene nu og reservere dem, og få dem tilsendt når de ankommer ca. 22 november. Betaling vil ikke blive trukket før de afsendes. Reblys er blevet meget populært, og er virkeligt godt blikfang til jul. Alle amino-medlemmer der bestiller, trækker vi 5% fra hos når reblysene kommer, varen sendes og betalingen trækkes. Når du bestiller, skriver du bare dit amino brugernavn, så vi kan trække de 5% fra. Kig forbi på www.Jul-Lys.dk . Med venlig hilsen Kristian Pedersen |
Rigtig flotte varer i sælger og fedt koncept. Men jeg synes det er syndt designet slet ikke lever op til jeres produkter. Det er nu nok for sent at begynde at lave det helt store i år, det vil nok bare genere kunderne mere end det vil gavne - Men hvis jeg var jer ville jeg stærkt overveje at få udviklet et mere indbydende design til næste år.
Al held og lykke med jeres flotte lyskæder.