Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway - kan du lave een?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger nogle som kan finde ud af at lave en betalingsgateway - som kan godkendes/verficeres af NETS.

Måske du kender en/nogle der kan - og kan linke?

Vh

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:24

Hej

Når du spørger som du spørger, bør jeg nok spørge "hvorfor?".

Men Nets har en MerchantGuide - den skal du have fat i.

Og så er der også lidt omkring PCI og sikkerhed du skal igennem (recursivt).

Jeg vil mene at (godt nok som ikke helt uvildig) så skal man have en ualmindelig god ide for ikke at mene at behove for PSP'er m. integration mod Nets allerede er dækket af de eksisterende aktører (jeg vil påstå at det markede går mod færre og færre spillere). Du skal have endog rigtigt mange kunder (tusinder) før du har break-even på projektet vil jeg påstå.

Hvor ikke kontakte en af de eksisterende og høre om du kan co-brande deres produkt ?

Vh

Thomas Jensen (m. en PSP-hat på)

Tilmeldt 19. Sep 14
Skrevet kl. 14:09

Thomas Jensen, Quickpay:

Hej

Når du spørger som du spørger, bør jeg nok spørge "hvorfor?".

Men Nets har en MerchantGuide - den skal du have fat i.

Og så er der også lidt omkring PCI og sikkerhed du skal igennem (recursivt).

Jeg vil mene at (godt nok som ikke helt uvildig) så skal man have en ualmindelig god ide for ikke at mene at behove for PSP'er m. integration mod Nets allerede er dækket af de eksisterende aktører (jeg vil påstå at det markede går mod færre og færre spillere). Du skal have endog rigtigt mange kunder (tusinder) før du har break-even på projektet vil jeg påstå.

Hvor ikke kontakte en af de eksisterende og høre om du kan co-brande deres produkt ?

Vh

Thomas Jensen (m. en PSP-hat på)

Niché min ven, niché he he
Virkelig ingen der har evnerne til at lave en betalingsgateway? :(
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:13

Hvad har du brug for? Skal den udvikles fra bunden eller er du intereseret i at koebe license til en eksisterende gateway, som du saa kan modificere og bruge som du vil?

ps: Du skal have minimum 100.000 for overhoved at overveje at gaa i gang med dette project. Hvis du har det saa send en privat besked med hvad du har brug for.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 19. Sep 14
Skrevet kl. 14:15

Martin T:

Hvad har du brug for? Skal den udvikles fra bunden eller er du intereseret i at koebe license til en eksisterende gateway, som du saa kan modificere og bruge som du vil?

ps: Du skal have minimum 100.000 for overhoved at overveje at gaa i gang med dette project. Hvis du har det saa send en privat besked med hvad du har brug for.

Hvad er billigst, købe licens eller lave fra bunden

Tilmeldt 19. Sep 14
Skrevet kl. 14:16

Og den skal ikke kunne mere end de nuværende, den skal være "lille" og "simpel" 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:30

AllRoundMan:
Hvad er billigst, købe licens eller lave fra bunden

at købe sig ind på en eksisterende.

vh

thomas

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:41

AllRoundMan:

Og den skal ikke kunne mere end de nuværende, den skal være "lille" og "simpel" 

Men hvad er saa grunden til at du ikke kan bruge en af de eksisterende betalingstageways?

Hvis der bare er fordi du vil kunne saelge adgang til en betalingsgateway videre til dine kunder, er den bedste loesning da at kontakte de eksisterende danske betalingsgateway udbydere, og faa tilladelse til at vidersaelge deres loesninger. Muligvis med dit eget skin. Det vil vaere langt billigere end at drive din egen gateway, og er nok den eneste realistiske loesning.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:49

Udviklingen er klart det dyreste, forvent mindst 500.000 hvis du vil have udviklet det fra bunden. Du kan selvfølgelig finde nogle som vil gøre det billigere, men spørgsmålet er om du tør leve med at din source kode ligger og flyder i Indien eller Smørumnedre. En level 1 PCI-certificering koster fra 200.000 til flere millioner, det kommer an på dit setup og meget andet (ring og spørg FortConsult). Dertil skal du bruge 50-100k på pen-testing (PCI-krav) og oven i dette kommer omkostninger til indløsere (Nets tager 20k/året, ved ikke med de andre), 3-D secure lookup, PCI-hosting og et par andre ting som jeg har glemt.

Personligt blev jeg overrasket over hvort dyrt det var, men hvis din ide er god så er det bare om at komme igang, for det er også et marked med massiv vækst og få udbydere (tjek deres regnskaber på proff.dk).

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Fra  QuickPay Skrevet kl. 14:58

Hej,

Ulrik Moe:
Udviklingen er klart det dyreste, forvent mindst 500.000 hvis du vil have udviklet det fra bunden

njah, ikke helt enig... en helt skrabet og simpel gateway som udelukkende kan håndtere Dankort ville rent udviklingsmæssigt ikke være raketvidenskab. Nets' merchantguide er faktisk til at gå til. Ret beset er det "blot" nogen protokoller som skal overholdes.

Til gengæld ville den så ikke kunne noget rent featuremæssigt (og dermed ikke kunne vinde kunder) ... og som du antyder er der en lang række øvrige omkostninger. (som i min optik er meget større end den initielle udvikling af helt skrabet model).

vh

thomas jensen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)