Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uber kommer til Danmark og det skal nok ryste op i Taxabranchen

Side 11 ud af 23 (222 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Det er simpelthen noget vrøvl Martin. Hvordan skal servicen kunne stige når vi går fra uddannede chauffører som har erfaringen og lever af det her. Og som kører rundt i nyere biler der regelmæssigt bliver serviceret. Over til Brian igen igen i hans gamle spand af en Golf GTI fra 1997 som han selv roder med en gang imellem fordi han ikke har råd til at køre den på værksted. Selv du Martin må da kunne se at det her er et tilbageskridt og intet har med fremskridt at gøre.

Som andre allerede har skrevet til dig. Hvis Uber vil konkurrere med Taxi selskaberne, skal det være på lige vilkår. Hvis alle bare laver deres egne regler, hvor tror du så vi havner henne ?.



Fordi udgangspunktet i Uber, er at chauffør og kunder rater hinanden, lige som f.eks. Ebay og det sytem gør at alle har en interesse i at være flinke.
Det er langt mere værd, en at en chauffør har været på et kursus i åbning af dør (Har selv taget det).

Så hvis du kender nogen der har brugt Uber, så vil du kende nogen der ved hvad god service er...

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Fordi udgangspunktet i Uber, er at chauffør og kunder rater hinanden, lige som f.eks. Ebay og det sytem gør at alle har en interesse i at være flinke.

Ja nu kan det jo slet ikke tænkes at de unge mennesker finder en kreativ måde til at omgå det system på. Og der bliver helt sikkert ingen betalte anmeldelser i det system. For det bliver garanteret lige så godt som Trustpilot. Joo jeg fårstår godt du er så glad for det med anmeldelser. Bland andet den her må du jo være helt vild med https://www.trustpilot.dk/review/www.amino.dk/53ac2d97000064000293fab9 

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Ja nu kan det jo slet ikke tænkes at de unge mennesker finder en kreativ måde til at omgå det system på. Og der bliver helt sikkert ingen betalte anmeldelser i det system. For det bliver garanteret lige så godt som Trustpilot. Joo jeg fårstår godt du er så glad for det med anmeldelser. Bland andet den her må du jo være helt vild med https://www.trustpilot.dk/review/www.amino.dk/53ac2d97000064000293fab9 


Nu ved Uber hvem der har kørt med hvem, så det er jo et langt bedre udgangspunkt end Trustpilot der intet aner.
Alle de mennesker jeg kender der har brugt servicen, elsker den. Derimod kender jeg ikke mange der elsker danske taxaer.
Når det er sagt, er jeg ligeglad med Uber. Jeg håber bare at de skubber til en konservativ branche, der er underlagt faste priser, som selv bogbrancen er frataget og som i mange tilfælde ville have rigtig godt at lidt konkurrence.

De bedste hilsner

Martin


 

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Forkert det er anmeldt fordi man i Danmark ikke kan køre erhvervs kørsel uden et erhvervs kort, uden tilladelse fra taxanævnte i den pågældende by

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det er forkert at taxa branchen i Danmark er underlagt faste priser, den pris alle køre med er den pris taxa nævnet i den pågældende by har fastsat som et max de må kræve.

God weekend
Jesper 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så glemte jeg jo helt at nævne alle de anmeldelser der kommer til Politiet fordi det stadigvæk er Pirat Taxi uanset om de kalder sig Uber - Unter eller Mittendrin und voll dabei. Joo der skal skam nok komme en masse anmeldelser ud af det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det er jo det samme.
I et frit marked dannes prisen på markedsvilkår og det er det bedste for kunderne.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Der er et frit marked, men som alle andre i verden, så sætter taxavognmænd da også sin pris på den måde at man kan tjene flest penge, alt andet vil da være dumt. 

Venlig hilsen
jesper 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke et frit marked.
Jeg kan ikke bliver vognmand hvis jeg har lyst vel?

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Når det er sagt, er jeg ligeglad med Uber. Jeg håber bare at de skubber til en konservativ branche, der er underlagt faste priser, som selv bogbrancen er frataget og som i mange tilfælde ville have rigtig godt at lidt konkurrence.

Jeg er helt sikker på at Taxi Branchen ikke har noget imod konkurrence på lige vilkår. Lige som alle vi andre heller ikke har et problem med konkurrence på lige vilkår. Men der er ingen der kan konkurrere med noget som står uden for lovgivningen og bare opfinder sine egne spilleregler.

Det kan du heller ikke Martin. Og sjovt nok raser du jo netop over at de i Sverige ikke vil lade dig konkurrere på lige vilkår med de andre. Så du burde jo netop forstå det her.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 11 ud af 23 (222 indlæg)