Kære med-Aminoer, er der noget der kan fortælle mig, om de har erfaringer GODE / DÅRLIGE, med easyflow´s shop-løsninger??? Er der nogen anbefalinger??? Skal jo selvfølgelig kunne alt!!! Og skal selvfølgelig være SEO venligt. |
WebRebellen:Skal jo selvfølgelig kunne alt!!!
Så er det ikke et standard system du leder efter, men et større skræddersyet system, som koster en god slat mere end et standardiseret system.
Alle standardsystemer har deres begrænsninger og mange af dem, såsom scannet, dandomain og lign giver ikke mange muligheder for at du selv kan finde nogle udviklere der kan udvikle specielle ønsker til dig.
Jeg mener at kunne huske at Easyflow har udtalt at de godt kan hyres til at lave ændringer i deres system - naturligvis mod betaling, men det giver dig ihvertfald en mulighed for at kunne udvide fremover også, som jeg ser meget positivt - hvis jeg da husker rigtigt.
Jeg kender ikke til deres system så jeg kan ikke udtale mig om hvor godt det er, men jeg ved der er nogle aminoer der bruger dem, og så vidt jeg har hørt er de yderst tilfredse.
Nå nu må jeg hellere stoppe med at rose mine konkurrenter :) - Held og lykke med at finde den rette løsning.