Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

strøtanker om ejendomsmægler virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil gerne være ejendomsmægler en dag.

Jeg tænkte på om der ikke er vildt mange penge i at købe lejlighedskomplekser og leje dem ud og så sælge dem igen når boligpriserne er høje. Jeg ved det kræver et stort kapital. Men man kan vel sagtens låne et stort beløb, investere dem i en stor ejendom, så udleje lejlighederne bruge dem til blandt andet at afdrage og så også have en smule profit. Ved siden af kunne man så køre en helt almindelig ejendomsmægler forretning og få profit herfra. Når boligmarkedet så går godt sælger man hele ejendommen igen. Så har man haft lidt profit i de år, betalt sit lån til bage og har nu den nye udbudspris minus de sidste afdraglånet som profit. Det kan jo i og for sig passe sig selv og man har konstant indsigt i boligmarkedet da man driver sin forretning ved siden af. 

Hvad kunne tale i mod at gøre det her?

Der er garanteret skide meget jeg har overset.. Er lige kommer på ideen så det er på ingen måde gennemtænkt.. Men vil hellere blive til grin, end at tabe en hulens masse penge på noget om et par år. 

Mvh

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange ting du glemmer at tage hensyn til i din ide.

Det er langt fra så let, som du skriver det.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg. Det var udelukkende derfor jeg skrev herinde :)


Btw du svarede i en anden tråd angående det at være ejendomsmægler og blive selvstændig, der bad du om en mail til at sende dine svar. Har du fortrudt eller har du stadig lyst til at gøre det?

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan desværre ikke bare låne et stort beløb og købe et helt ejendomskompleks. Du skal nok regne med selv at komme med 20 procent før end du kan låne noget i udlejninjsejendomme uanset om de giver stort overskud eller ej :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)