Kære Amino. Øjet er i den konstante problematik, at jeg skaber ideer på ideer inde i mit lille hoved. Desværre når de aldrig videre. De kommer i alle afskygninger, lige fra app's - til håndgribelige genstande. Jeg ved godt at mangemennesker, får ideer hele tiden, jeg har bare en tro på at mange af dem jeg får, ganske nemt kunne omsættes til faktiske produkter der kunne skabe indtjening og arbejde. Mit mål er derfor at jeg vil bruge amino , til at finde sparringspartnere, der kan hjælpe mig videre - mod at de selvfølgelig bliver en del af sagerne. hvad gør jeg ? Mvh Kristoffer |
Jeg synes du skal få nedskrevet nogen af dine ideer. Få lavet en hel forretningsplan omkring hver enkelt ide og derefter går du så videre med den som du mener holder. Hvis du går videre med en masse ideer, så kommer det simpelthen ikke til at holde - alt bliver blot halve løsninger.
Når du har et overblik over din ide, så skal du derefter finde ud af hvilke kompetencer du har brug for før ideen er realiserbar. Hvis du forventer allerede nu, at du bare kan afgive en andel af virksomheden til en partner som så skal udvikle produktet, så glem det. Hvis du ikke kender dem i forvejen, så vil folk gerne have penge før du hopper på et projekt.