Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske som jer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der nok mange andre der har startet lign. tråd eller måske ikke.

Men håber lidt der nogle herinde der har nogle ideer og evt. selv har stået i samme båd.

I dag har jeg et godt arbejde og som egentligt også er ret godt betalt arbejde indenfor IT branchen 

Men har hele tiden brændt for at starte noget op for mig selv. Men ved ikke helt hvor jeg skal starte, altså hvad jeg mit firma skal omhandle. Man skal jo gerne kunne tilbyde noget unikt?

Min ekspertise er konsulent arbejde og udvikling.

Hvordan startet i? Fik i bare en ide som var grundstene til jeres forretnings koncept eller hvad gjorde i?

Og så er der det med at gå fra at få løn månedligt, til at ikke få løn i lang tid, og muligvis slet ikke (for man har jo faste udgifter om man vil det eller ej). 

Håber der er nogle herinde som måske har lyst til at dele deres historie og erfaring.

På forhånd tak.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:37

Du kunne jo købe et site med brugere som du kan videreudvikle på.

Ellers har jeg en ret vild ide, som du måske bedre kan vurdere om er mulig. Det er en måde at hjælpe primært, studerende, førtidspensionister og pensionister til i snit at få en lille men attraktiv bi indkomst (for denne gruppe). Jeg vil tro at rigtig mange vil bruge det hvis vi kan tilbyde det, og vi skal blot bruge noget der ligner aktive 50-100 downloads for at vi kan leve af det og i Danmark burde vi kunne tilbyde op mod 1000-10000 downloads...og det kan bruges i hele EU og USA...

Hvis du vil sende en mail til mig på scorehawk@gmail.com og præsentere dig, så vil jeg vende tilbage og bede dig vurdere første del af projektet som er det jeg er mest i tvivl om. I princippet burde det være muligt men er det også det i praksis? Anden del er kompliceret men ikke værre end at det kan løses på 2-3 måneder.

Jeg kan IKKE kontaktes på pm!!!

PS Jeg kan skabe sitet/forretningen men jeg kan ikke deltage i driften. Men hvis du kan dække betalingen kan jeg sikkert outsource det vi ønsker til mine IT partnere i Indien. 

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 13:39

Mr. A: Mange tak for dit svar.. Jeg har nok formuleret mig mindre godt. Det jeg søgte var egentlig ikke specifikke ideer, tværtimod - Det var mere deling af erfaring, fra personer der har startet op selv. 

Håber det giver lidt mere mening så?

Pft.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 14:03

Der er ikke nogen der har noget at dele med os andre`?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)