Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man holde pauser (ferie)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer.

jeg har tænkt på om det er muligt at holde en pause, når man har åbnet en webshop. Altså måske lige lukke ned i en uge, hbis man Fx skal på ferie. Ved ikke om dette er et dumt spørgsmål, men vil bare lige vide lidt.

mhv momo

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:22

Hej,

jeg synes ikke det burde være et problem. Du kan jo på din webshop få sat en midlertidig tekst ind at der er ferielukket i en uge og at kunder er velkomne til at ligge ordre ind men at de ikke vil blive ekspederet før om en uge f.eks.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 61
Fra  SmartParty Skrevet kl. 23:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej momo

Du kan jo egentlig også bare have din webshop åben, også udmelde at alle bestillinger først bliver behandlet efter din ferie.
Ville være synd at lukke din webshop ned i den tid, det kunne jo være der kom en eller flere kunder i den periode. Du kan jo altid smide lidt ekstra i de ordre som står til "pending", som et plaster på såret.

Mvh Lasse 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 23:38

Som de andre skriver,  er det helt fint at holde ferie. 

Men giv for [indsæt selv guddom]s skyld besked i god tid. Jeg bestilte i sommers en vare på en fredag - jeg hørte intet i to uger. Da jeg besøger webshoppen står der en besked/nyhed som var indrykket mandagen efter min bestilling, om at ejeren var på ferie (fra den mandag) og at der ikke ville blive behandlet ordrer i 14 dage. Hvis man er lidt sen til at få sat en besked op omkring ferie, så kan man i det mindste sende en mail ud til ikke-afsendte ordrer om at man tager på ferie.

Jeg ventede en lille uge efter ferien angiveligt var ophørt, men hørte intet fra webshoppen. Jeg sende en mail hvor jeg annulerede ordren, og hørte stadig intet. Jeg kunne dog se at ordren var blevet annuleret inde på webshoppen - jeg havde bare ikke fået nogen besked om det. Alt i alt ikke en særlig god oplevelse.

Ferie er fint, men sørg for at få kommunikeret det til dine besøgende meget klart. :-)

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Momo.

jeg mener ikke man kan holde ferie... synes det virker amatør agtigt og uprofessionelt...

min shop har aldrig haft ferie og når jeg er på ferie så har jeg altid internet med og ordner ordre og mails der hvor jeg er og min mor pakker så mobilerne for mig.... det samme med opkald dem tager jeg også lige meget hvor i verden jeg er....

dog har ens kone det med at kunne blive lidt små knotten over det:)

det værste er når man er syg og telefonen ringer... skal man tage den med den hæse stemme eller hvad gør man? jeg plejer dog at tage den... har dog været ude for at jeg stort set ikke kunne tale der var jeg nød til at sende en sms til dem der ringede om at de måtte skrive en mail pga. sygdom.

personligt ville jeg aldrig handle et sted hvor jeg kunne se der var ferie og jeg først ville få min bestilling om en uge eller to pga. ferie....

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:02

Jeg er enig med Altimobiler, det at melde ud på som hjemmeside at man har lukket pga. ferie er aldtig noget jeg selv kunne finde på, hvis jeg selv falder over en side der har "ferielukket" kunne jeg aldrig drømme om at vende tilbage dertil medmindre de havde et produkt jeg vitterligt ikke kunne få andre steder til en lignende pris.

Men alle skal naturligvis holde ferie - jeg har netop selv være en uge afsted og der behandlede jeg alle ordrer fra hotellet og havde sørget for at pakkerne blev sendt ud til tiden derhjemme - har du mulighed for at få noget familie eller venner til at hjælpe mens du er på ferie ? Så kunne du jo ansætte en til at køre det i den periode du er væk ?

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 03:20

Jeg er også enig med de to sidste her, det virker ikke så professionelt, men mon ikke du kan finde nogen der kan pakke for dig, og så selv klare resten og stadig holde ferie?

ang telefonen, så findes der jo sådan nogle som mig, det kan snildt bruges ved særlige lejligheder, f.eks som ved ferie, uden Andy skal oprette abonnement eller lignende.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)