Jeg har købt en smule emballage og produkter som "prøver", de prøver gik så rigtig godt at jeg startede mit firma. Nu er spørgsmålet så, hvordan jeg får produkterne og emballagen overført til firmaet på den korrekte måde? Min tanke er, at der er rigtig mange ting der skal gøres, bilag osv. samt faktura på hvor meget jeg har givet for produkterne samt betalt moms. Jeg håber at du har tid til at svare mig. Et link til et svar på nettet er også helt ok! :) Mvh Patrick Hoffmann |
Hej Patrick
Spændende projekt du har kørende. Denne måde minder om den jeg lavede CleverDeal.dk på.
Vi købte et varerlager hjem, og begyndte at sælge dem med held. Vi blev herefter enige om, at vi ville forsøge os med en webshop, som blev til www.cleverdeal.dk.
Dette vil jeg sige vi var en alt afgørende beslutning, da det kun er gået fremad sigen. Vi vil derfor 100 % mene, at du også skal gøre dette.
Det med fakturering afhænger meget af hvilken måde du vil bygge din hjemmeside op med. Dvs. om du benytter Shopify, wordpress m.m. og hvilket webshop system du bruger: woocommerce, ecommerce osv. Har du gjort dig nogle tanker der?
Vedrørende import af produkter, har vi faktisk lige pt. et lagerparti kosmetik produkter til salg for 300 kr. Dette tilbud ville jeg ikke snyde dig for. Hvis tilbuddet siger dig noget, bedes du kontakte os på: info@cleverdeal.dk
Med venlig hilsen
Jacob Bager
CleverDeal.dk