hej alle samme,
jeg er ny her inde, og skiver til jer for at for at søge hjælp til et problem jeg har, jeg ved simpelhed ikke hvad jeg vil lave?!! og det er begyndte at fylde rigtig meget hos mig!
lidt om mig, jeg er en ung mand på 26 år, jeg er uddannet smed men har aldrig arbejde med som svend( krise kom ligesom jeg var udlært) men jeg tog uddannelsen da jeg var færdig med efterskolen og var godt skoletræt og mente bestemt ikke jeg havde evner til at gå i gym, ikke fordi jeg synes smed lige var sagde men det var lige hvad der var synes jeg, og kan godt lide at bygge og skabe ting. jeg har haft et par jobs ufaglærte jobs siden da og taget nogle HF fag meste af alt fordi jeg ikke har haft nogle ide om hvad det var jeg ville. så i april tog jeg i militæret for at aftjene min værnepligt godt nok som 24 år, jeg fik plads ved den Kongelige Livgarde og ooooh boy jeg synes det var fedt altså rigtig fedt, kan ude at blinke sige at det var de bedste 8 måneder i mit arbejde liv, og jeg var go til det! sluttede min værnepligt med en forholdskarter på A2 hvilke nok svar som at komme ud af gym med et gennemsint på 11. nu til mit problem, jeg har altid haft en underlige ide om jeg skulle være helt færdig uddannet som 30 åriet hvorfor? det ved jeg ikke?! efter min tid i livgarden lagde jeg tingende samme og tænkede at smed var dødt jeg har ikke brugt det i 4 år og min familie/ kæreste var ikke meget for at jeg forsætte som kampsoldat, selvom jeg nok inderste inde gerne selv ville, men men jeg er så bange for at spile min tid! og man høre hele tide om der er ingen fremtid som soldat og besparelses osv osv. så i dag er jeg i gang med at tag et adgangskursus til maskinmester(det fornuftige valg) men kan stadig ikke finde ud af hvad jeg synes der spændenden, udover militæret og jeg taler om det hele tiden, så meget at folk bliver trætte af at høre på mig, ja bliver sku selv træt og sur på mig selv, over jeg ikke bare kan glemme det og komme videre, og tag en go uddannelse og tjene no