Da jeg dybt overvejer at starte et vikarbureau op, vil jeg blot høre om der er en dygtig én herinde der kan lave en billig og flot poreffessionel hjemmeside til mig samt logo?
Derudover vil jeg høre om nogle kender til vikarbureauer?altså skal ejg skabe kontakt til forsikringssevlshaber, fagforeninger mm.?Hvad nu hvis der sker min vikar noget ude på laget?er det så mit ansvar hvsi jeg?hvad gør jeg så for at få dækket ansvret så det IKKe er min SKYLD hvis der sker medarbejderen noget ?
Puha .....Tror I det er en umuli opgave at opstarte et vikar bureau?ideer til hvad man kan gøre for at være bedre end alle andre bureauer?
Jeg vil mene jeg har en del ideer til opstart af vikarbureau
Mht forsikringsspørgsmålet kommer det an på hvilken branche dit vikarbureau skal servicere, så er ikke lige så nemt at svare på. Og igen alt efter hvilken branche du vil beskæftige dig indenfor, så er der jo stort set altid nogle du med fordel kan lave en overenskomst med..
Fortæl gerne lidt mere konkret om hvad du har i tankerne, og måske lid mere specifikt hvad for spørgsmål som nager dig mest for tiden, så vil jeg gerne svare dig på alt jeg kan.
Kan da lige tilføje at det i langt de fleste tilfælde er sådan at din vikar er dækket af arbejdsstedets forsikring, så sker der vikaren noget, så er det kundens forsikring som dækker. Det samme er gældende hvis kunden laver materielle skader. (igen er der nogle afvigelser alt efter branche)
Såfremt du ikke finder friske aminoer til jobbet... Så skal du i hvert fald også være velkommen til at smide dit opslag på www.projektopslag.dk ... Vi har en masse dygtige folk der besøger sitet - bl.a. inden for multimedie, web og kommunikation.
Da jeg dybt overvejer at starte et vikarbureau op, vil jeg blot høre om der er en dygtig én herinde der kan lave en billig og flot poreffessionel hjemmeside til mig samt logo?
Jeg vil da meget gerne give dig et tilbud på din hjemmeside. Jeg har skrevet en mail til dig.