Jeg skriver til jer fordi, jeg er ved at starte en virksomhed op. Der hvor problemet ligger er at,jeg har betalt en fyr som ville lave den her side. Lanceringen er om 4 dage, men jeg har intet hørt fra ham og det er nået til min overbevisning at han slet ikke leverer siden overhovedet. Jeg har betalt ham et pænt beløb, de penge er jeg selvfølgelig interesseret i at få tilbage, når der ikke er leveret et produkt til tiden, eller leveret i det hele taget. Har du erfaringer eller info til hvordan man lige får det iorden ? Kan man overhovedet gøre noget ?
Er på ingen måde ekspert på området, og har heller ikke været i en lignende situation heldigvis, men tænkte at du kan slå ham op i CVR? Der igennem har du vel det du skal bruge til at komme i kontakt med ham og konfronterer ham med jeres mellemstående? Såfremt han har CVR, og at du ikke allerede har gjort dette.
Alt det har jeg gjort, han har bare mørklagt sig for mig..
Der bliver hverken besvaret på det ene eller det andet, det er virkelig trælst! :)
Vh. Jesper Sørensen
Det er skrækkeligt at nogle mennesker bygger deres indtægtsgrundlag på at svindle og røvrende folk.... Håber du kommer i gang med din hjemmeside og dit iværksætteri alligevel :)
Ej hvor træls.. Hvis det er muligt kan du overveje at skrive en sidste mail hvor du på en flink måde siger "Hey x, nu skriver jeg en sidste gang som et håb på vi kan ligge det her bag os og få shoppen i mål for jeg tænker både du og jeg gerne vil have en god afslutning for så er jeg klar på at lægge det her bag mig".... Eller noget i den stil. Så prøv du en sidste gang at have en pæn tone og give ham en sidste mulighed for at vende tilbage og i kan få tingene tilbage på sporet.