Hej, Jeg vil blot høre andres erfaringer med Google Adwords mht. indholdsnetværk. Jeg startede med at have det slået til, men ingen af kunderne viste sig at komme til butikken via indholdsnetværket - jeg har et statistikmodul, hvor jeg kan følge henvisninger. Så jeg slog det fra efter ca. 1½ måned. Men hver gang jeg laver en ny kampagne på Adwords, advarer den mig mod væsentlig mindre trafik ved at slå det fra. Der skal helst være en mening med tingene rent omkostningsmæssigt... så jeg vil blot lige høre, hvad I andre mener om indholdsnetværket, for hvis alle andre har succes med det, så revurderer jeg lige tingene. Mange hilsner
|
Mia - Mor plus Barn:Hej,
Jeg vil blot høre andres erfaringer med Google Adwords mht. indholdsnetværk. Jeg startede med at have det slået til, men ingen af kunderne viste sig at komme til butikken via indholdsnetværket - jeg har et statistikmodul, hvor jeg kan følge henvisninger. Så jeg slog det fra efter ca. 1½ måned.
Er du sikker på at dit statistik modul overhovedet kan vise når de kommer fra dine kampagner ? hvor mange visninger har der været ? som regel har man en ctr på ca. 1-4% hvorfor bruger du ikke google analytics når du alligevel har en google konto, de 2 systemer arbejder godt sammen.
Som hovedregel ville jeg ikke slå indholdsnetværket fra, da det kan give rigtig gode resultater, det lyder ret usandsynligt at der ikke er kommet en eneste henvisning (hvis du har haft mere end 1000 visninger)
Hvis du er rigtig skrap til Adwords kampagner, og skriver gode tekster, og har optimeret dine "landingpages" mht. relevans. Så kan du nok godt slå det fra, og du vil også opnå en billigere klikpris