Hej Med jer Aminoer... Jeg har fået en genial ide (syntes jeg selv For at kunne udfører en saglig forretningsplan og et oplæg til investorer, har jeg behov for at kunne prissætte udviklingen af ideen, inden for en træskolængde. Jeg er ligeledes i tvivl om jeg skal få udført projektet af et etableret firma, eller om jeg skal satse på at finde en partner der har de fornødne kompetencer inden for programmering mm. Projektet kommer til at skulle udvikles løbende de næste mange år, da jeg allerede nu kan se at det skal deles op i etaper, dette taler for en partner eller evt. at ansætte en? Projektet kan nok bedst sammenlignes med Facebook dog opdelt i flere rettighedsgrupper og med større fokus på dokumentdeling som igen er rettighedsbetinget. Ligeledes skal der indarbejdes off-line tilgængelighed med mulighed for sync. når man igen er online, samt app til mobil og tablet til både android, windows og apple. Jeg har godt set at der findes forskellige community skabeloner, men disse opfylder langt fra funktionaliteten til dette projekt. Jeg er godt klar over at det ikke er meget info til at prissætte projektet, men hvis der er nogen der kunne komme med et kvalificeret bud på om vi snakker 100.000, 500.000 eller 1 mill. måske mere, så jeg bare har et eller andet indtryk. Håber der er nogen der kan hjælpe... Mvh Kenneth |
Jeg kan ikke sende dig en personlig besked, men du er velkommen til at sende en besked til mig.