Hej Amino Jeg er 14 år og går med tanken om at starte en webshop, så lige pt surfer jeg lidt rundt og for styr på alt. ;) Men der er lige nogle ting jeg skal ha bekræftet/svar på, så jeg ikke laver nogle fejl. For det første har jeg læst denne artikel http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html og som jeg har forstået det må jeg godt drive webshop, vis jeg indberetter det, ikke overstiger 50.000+ kr i en 12 måneders periode. Angående import, må jeg godt importere, bare det er inden for EU. Så jeg kan godt importere fra Tyskland. Er der noget af det her jeg har taget fejl af eller andet, vil jeg gerne høre det ;) Og så lige den sidste ting, vis i lige har en artikel eller andet, der skærer det med regnskab ud i pap for mig, vil jeg meget gerne ha den ;) Da jeg virkelig er helt plank på hvad jeg skal bogføre og indberette. //Frederik |
Ift. Johns artikel omkring omsætning, så er det FORVENTET omsætning over 50.000kr per år - dvs. står du efter første måned og har omsat 20.000kr må det FORVENTES at det overstiger 50.000kr i omsætning på 12 måneder og derfor skal du lade dig registrere allerede der.