Godaften |
Kører serveren? Tillader firewallen udgående forbindelser? Virker det hvis du slår firewallen fra?
Godaften |
Kører serveren? Tillader firewallen udgående forbindelser? Virker det hvis du slår firewallen fra? |
Prøv at sætte forbindelsen i FileZilla til active. Normalt står den som passive (jeg kan ikke lige huske feltet men det findes i en af de tabs) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det kan være hvad som helst. Men det kan være hvad som helst. Og har du virkelig ftp eller er det sftp/ssh kørende på serveren ? Der er en forskel. Hvad er det for en type server ? |
www.isos.dk- IT support
Hej Kasper |
Jeg må melde pas. Hvordan kan jeg finde ud af det? |
Site Manager - Vælg et site - Transfer Settings. Står den til Default eller Passive så prøv at sætte den til Active. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Status: Connecting to 94.231.103.79:21... Status: Connection established, waiting for welcome message... Response: 220 Welcome to linux74.unoeuro.com Command: USER jeppe22 Response: 331 Password required for jeppe22 Command: PASS ****** Response: 530 Login incorrect. Error: Critical error: Could not connect to server |
Den hosting udbyders oplysninger fortæller dig hvad du har. Ellers kan du på din mac skrive (uden anførselstegn) i en kommandoprompt (let efter terminal under applikationer->utilities) "ssh -l [brugernavn] [ipadresse]/hostnavn" for at se om du får et svar tilbage. Jeg tror ikke der er mange udbydere der tillader indgående FTP trafik - det er alt for usikker. Jeg kan anbefale cyberduck som klientprogram i stedet for filezila - https://cyberduck.io/. Det er meget enklere og hurtigere at bruge end filezila på en Mac. |
www.isos.dk- IT support
Nogen gange hjælper det at læse hvad der står ... Dobbelt-tjek at brugernavn og password er rigtigt! |