Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye Produkter på det danske marked. Hvad siger du?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har sammen med min partner blevet distributør af LCD-skærme til biler, hovedsageligt indbygget i nakkestøtterne.

Fordelene ved vores produkter udover designet, er at alle løsninger er crash-testet samt TÜV-godkendt det vil sige kvaliteten og sikkerheden er i højsædet.

Det jeg godt kunne tænke mig fra andre aminobrugere er en respons på vores hjemmeside, herunder design.

Jeg er selvfølgelig meget lydhør overfor gode forslag.

MVH

Rune Laursen

www.car-equip.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:36

Hej Rune,

Har lige været inde og se lidt rund på jeres site. Ser rigtig flot ud og ser ud til at være et rigtig fedt produkt!

Men lige nogle simple spørgsmål i kan hjælpe med at svarer på, der nok vil gøre lidt ved jeres site til en forretning, frem for en "magasin/katalog"!

- Hvor kan jeg købe det henne!? Forhandler/netbutik ??? -det kan jeg ikke rigtig finde?

- Hvad er prisen?

Jeg vil da bare sige, ud over "rampen" med produkterne. Kom på landevejen og sælg! -så har i en forretning, som Finn Helmer ville have sagt

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Fra Randers
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:13

Kære Rune!

Jeg er bedst til de "kosmetiske" tilbagemeldinger..... - "der er så meget, kvinder ikke forstår" you know..... - jeg har altid haft rigtig svært ved at læse hjemmesidetekster, hvor baggrundsfarven er begsort. En lille lettelse over i den mørkegrå synes jeg bedre om, rent læsevenligt-mæssigt.

Kh Anna Marie

"Hvorfor nøjes med at eksistere, når man kan leve?" www.alcologic.dk

Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:30

That's fucking cool! Skal huske jeres side når jeg får lavet millionerne ;) 

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:24

Vi er ved at bygge et forhandler netværk op , der vil i nærmeste fremtid komme en forhandler liste på hjemmesiden.

Prisen er meget individuel fra bil til bil og hvad man ønsker skal være med i løsningen, derfor har vi ikke sat priser på.

Priserne ligger fra ca 18.000 kr og op efter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)