Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacker søges :D Hjælp mig med nogle sprgsmål

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Enterpriseret:
Lad nu være med at spille smart. Post nu noget seriøst han faktisk kan bruge

Det handler ikke om at spille smart, det handler om at knægten og de andre debatører skal bringes up2date på jargonen. Der blev sagt at hackere oprindeligt var folk der var gode til at programmere ... det er defacto forkert, og ovenstående link retter op på den fejl - og kan forhåbentligt lede knægten videre til de moderne hacker/maker-bevægelser.

Korrekt, det er mere end bare at programmere - det handler også om at lede efter steder hvor der er et lille hul.

Grunden til at jeg ikke meldte mig var at knægten tydeligvis er ude efter IT Kriminelle personligheder, og det kan jeg "desværre" ikke prale af at have været. 

Jeg kan heller ikke sige at jeg har været IT kriminel, men jeg kender da en smule til hvad det handler om, og den viden man har kan man jo godt give videre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:00

Kristoffer - Serverfruit:
Jeg kan heller ikke sige at jeg har været IT kriminel, men jeg kender da en smule til hvad det handler om, og den viden man har kan man jo godt give videre.

Jeg vil sige jeg er den diamentrale modsætning af en malicious-hacker ... jeg lever af at holde den slags ude, og sparke dem på porten når de endelig kommer ind :-)

I modsætning til visse andre *host*csc*host* der satser på at domstolene ordner sagerne når først musen ér løbet med osten ... *suk*

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer - Serverfruit:

Jeg vil sige jeg er den diamentrale modsætning af en malicious-hacker ... jeg lever af at holde den slags ude, og sparke dem på porten når de endelig kommer ind :-)

Præcis - og når man skal holde folk ude er det jo også vigtigt at kende til hvordan de arbejder...

I modsætning til visse andre *host*csc*host* der satser på at domstolene ordner sagerne når først musen ér løbet med osten ... *suk*

Suk... Den sag blev håndteret fuldstændig forkert...

Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:01

Hey alle sammen har lige et SERIØST spørgsmål. 

Hvilket samfund tror i at vi får, hvis "vi" bliver ved med at hacke? 

Håber i forstår spørgsmålet

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:17

Tag et kig på www.version2.dk. Problemet er nok ikke, at der er nogle som forsøger at 'hacke' (kriminelle har altid eksisteret - og vil fortsat eksistere) - problemet er, at nogen lader sig 'hacke'.

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:57

ecentralen:

Tag et kig på www.version2.dk. Problemet er nok ikke, at der er nogle som forsøger at 'hacke' (kriminelle har altid eksisteret - og vil fortsat eksistere) - problemet er, at nogen lader sig 'hacke'.

Det er nok lidt en overdrivelse at sige at det at hacke er noget kriminelt. Hvis det var sådan ville man nok ikke afholde disse hackathon :-)

Der er faktisk lige blevet holdt et i London.

Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:07

Hey alle. 

Hvad er det mest attraktive ved en privat myndig som en hacker vil have fat i?

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 18:42

æhm..

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 08:57

simonaagren:

Hey alle. 

Hvad er det mest attraktive ved en privat myndig som en hacker vil have fat i?

Hvis det er blackhat, så er det sgu nok kreditkort oplysninger, tror du ik?

Hvorfor ikke smide alle spørgsmål på én gang i første opslag istedet for at skyde et krydsforhør ét spørgsmål ad gangen?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:38

Remy:

ecentralen:

Det er nok lidt en overdrivelse at sige at det at hacke er noget kriminelt. Hvis det var sådan ville man nok ikke afholde disse hackathon :-)

Der er faktisk lige blevet holdt et i London.

Jo - men jeg taler om kriminalitet, og det er vel det som er emnet i denne sammenhæng ? 

E. D. Nielsen
www.ecentralen.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)