Lad nu være med at spille smart. Post nu noget seriøst han faktisk kan bruge
Det handler ikke om at spille smart, det handler om at knægten og de andre debatører skal bringes up2date på jargonen. Der blev sagt at hackere oprindeligt var folk der var gode til at programmere ... det er defacto forkert, og ovenstående link retter op på den fejl - og kan forhåbentligt lede knægten videre til de moderne hacker/maker-bevægelser.
Ellers kan du jo fortælle om den gang du gik under navnet "Cybermike" eller "Ekimrebyc"
Det gør jeg skam stadigvæk, mit website og personlige blog hedder stadig ekimrebyc.dk / cybermike.dk
og dine servere blev tømt og alt postet online. ;)
Det der har så aldrig været sket, det er korrekt at der engang var nogen der downloadede alt indholdet på min (ellers offentlige) hjemmeside og påstod at de havde stjålet mit homedir ... hvilket ikke var tilfældet.
Derudover så kvalificerer mit homedir netop til at bruge udtrykket "mine servere blev tømt" :-)
Grunden til at jeg ikke meldte mig var at knægten tydeligvis er ude efter IT Kriminelle personligheder, og det kan jeg "desværre" ikke prale af at have været.