Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at få lavet en professionel hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 29. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Websitesupport.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bredebro
Tilmeldt 6. Feb 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Web-Line Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ligeså godt være ærlig:
1. Intet er gratis i denne verden. Få nogle professionelle til at hjælpe dig. Hvis din side bliver skide god så komme den til give meget større værdi end de tusind du har givet for den

2.alle vil give dig et tilbud og alle kan lave nogenlunde hjemmesider. Det vigtigt du finder et godt samarbejde og en god fornemmelse når man handler i denne branche.

3. Se altid hvad gældende person har af referencer. Og er de af værdi

4.Hold dig fuldstændig fra gratis mig dit og gratis mig dat. Der Er en grund til man ikke har succes når man ikke har turde og satse lidt.

5. Tjek min bureau web-line.dk, hvis det interesse dig, så lad få en snak. Det handler om gnisten, ikke prisen 😁

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som begynder vil jeg anbefale dig at lave en hjemmeside i WordPress. Dette kan let gøres med nogle enkelte klik (1-klik-installation) hos f.eks. UnoEuro.

Eget domæne, WordPress og liggende på eget webhotel, så har du det absolut bedste udgangspunkt :-)

Fordelen ved denne løsning er at du har 100% kontrol over din hjemmeside og ikke er bundet af en bestemt udbyder. Samtidig er WordPress forholdsvis let at gennemskue som begynder. Ud over dette lære du en masser undervejs og vil på sigt være langt bedre stillet, hvis du vælger at betale for diverse ydelser (f.eks. SEO, design etc.)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor kunne det være fedt, hvis man lod være med at skubbe 5 år gamle tråde til toppen, for at lave reklame for sin egen virksomhed.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange (især udenlandske) seo-folk der anbefaler at høste nem trafik ved at skrive kommentarer i tråde der ranker på relevante søgninger. Og da det ofte er gamle tråde, så er denne form for spam næppe noget vi slipper for. :-)

Men det fortælle noget om moralen hos de webbureauer, som benytter sig af den slags. :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)