Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler ide til virksomhed der kan drives i fritiden

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Op

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte i det små. Find ud af hvad du er god til, og tilbyd din service på fiverr.com

Når du har kapital, så kan du investere i andre projekter, men husk nu at iværksætteri er andet end webshops (det er der tilsyneladende en del der ikke har opdaget)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Med kapital hvad mener du så (ca. 50.000) for det har jeg allerede skrabet sammen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper-knudsen:

Med kapital hvad mener du så (ca. 50.000) for det har jeg allerede skrabet sammen

Så er du jo en verdensmand Jesper! 
Hvis du har kapital, og du har ca. 50 tusinde kroner - hvad så med at gøre det mest fornuftige at gå ud og investere dem, eller bibeholde dem i banken ;)?
Især nu hvor du ikke har en ide! Det er svært at vælge noget for andre, når det er den person som skal gøre det og ikke en selv. Jeg kunne sagtens fyre en masse ting af, som jeg synes der kunne være spændende - men det er ikke ensbetydende med at du ville synes det samme! Så, start ud med at skriv alle dine interesser op, og ting som du vil blive bedre til. Så bliver du bedre til det - udvikler dig, udvikler dig og udvikler dig - så efter noget tid måske efter 1000+ timers hårdt arbejde hvor du virkelig har øvet dig og øvet dig, så kan du jo prøve at finde en ide ud fra det som der interessere dig? :)

Ha' et godt nytår

Mads 

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Mads det vil jeg tænke over

Hilsen Jesper

Tilmeldt 9. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Op.

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne starte en webshop med salg af alarmsystemer. Du kan starte ud med at købe dine produkter af en anden aminobruger på http://miraca.dk/content/30-bliv-forhandler , hvor du kan starte op med meget få omkostninger og få support på dine produkter.

Webshoppen kan laves billigt med theme fra f.eks.: http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce + f.eks. https://stripe.com/ , da denne betalingsløsning ikke koster noget i opstart.

Får du succes kan du begynde at importere fra Kina, så du kan få dit eget brand, samt eventuelt åbne en butik, når du er blevet lidt ældre.

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Jesper

Du kunne begynde med at udfylde din profil herinde :-D

Hvor i landet er du fra?

Hvad laver du i din fritid o.s.v.

Hvis du er fra Jylland, har jeg f.eks. nogle varepartier, som du kunne starte med at handle med, du skal ikke købe dem, men stå for den del af min forretning og så finder vi en fordeling, så du får noget ud af dette.

Hvis du er fra Aalborg har jeg f.eks. også en trykmaskine som kan trykke på krus, tøj, musemåtter og lign. som du kunne lege med.

Gælder også hvis der er andre der kunne tænke sig at arbejde som selvstændig.

Vi har kontor i Aalborg og Thisted, lager i Thisted, Pandrup og Aalborg 

Kontakt mig på 

peter@curabitur.dk 

www.curabitur.dk 

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)