Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu vi endelige klar med den nye webshop, hvad synes i? Jule3et.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin side, dejligt koncept. 

Desværre har i ikke nogle salgsstande på Amager, det ville ellers være fint. Ville super gerne støtte julehjælpen.

Natasha

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Jule3et.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan.

Det tænkte jeg også jeg ville. Vi plejer ellers at deltage i Rotarys "Køb en julegave til et barn på børnehjemmet" i Fields, men det kan da være, at vi skal gøre noget andet i år.

Natasha

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Go ide og fin side - du skal nok få solgt nogle træer :)

Der er dog en væsentlig mangel - Handelsbetingelser ligger godt gemt - jeg mener de skal være synlige uden at kunden skal tvinges til at putte noget i kurven først - om ikke andet er det god service :)

Men værre er at du i handelsbetingelserne skriver;

"Jule3et.dk forbeholder sig retten til at tilmelde kunder til vores nyhedsbrev som led i markedsføring af internetsiden. Ved acceptering af leverings-og handelsbetingelser acceptere man også tilbud/kontakt fra Danskførstehjælp og jule3et.dk"

Jeg kan ikke forestille mig at det er lovligt at kunden ikke kan fravælge nyhedsbrev/kontakt..

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Først og fremmest rigtig fedt koncept, det er godt fundet på, og jeg er sikker på du nok skal få solgt nogle træer. 

Der er et par enkelte tekst rettelser som allerede er beskrevet i den her tråd. Specielt faldt jeg ligeledes over teksten under levering: Vi kommer hjem til dig hvor du vælger mellem 3 og hjælper dig gerne ind i stuen med juletræet. 

Derudover ville jeg overveje at sætte mit cvr nummer ind et eller andet sted i bunden af forsiden også. Min erfaring er, at en del kunder kun køber fra webshops med cvr nummer. Når i nu er cvr registreret, er der ingen grund til at skjule det, og ingen grund til kunderne skal sidde og lede efter det under om os. Få det på forsiden med det samme, så kunderne ikke er i tvivl allerede fra start af. 

Held og lykke med projektet

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker ide, koncept og rigtig flot side :)

Eneste punkt jeg kunne se mig gal på måtte være jeres footer, men kan se at den allerede står nævnt et par gange.

Farven på footer, samt den virker lidt tynd hvad angår informationer, sammenlignet med hvad man ser mange andre steder.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan Roos Meggele:

Hej Natasha

Tak for din feedback.

Du kan jo vælge at donere et juletræ til julehjælpen?

Så finder julehjælpen en familie der ikke har råd til et juletræ.

http://jule3et.dk/doner-et-juletrae-til-julehjaelpen/

Mvh. Stefan

Tænkt på hvad hvis man kun har lyst til at donere 50 kr i stedet for 250 kr eller hvor meget det nu koster :)

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En ide ville være at tilbyde virksomheder et leveret juletræ som er pyntet, også kommer i også og tager det ned igen. 😄

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Jule3et.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ønsker man at donere andre beløb eller ting skal man gøre det via julehjælpen selv

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Jule3et.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak.

Ting der vil blive rettet ud fra alle jeres kommentar.

Handelsbetingelser bliver gennemgået og rettet samt placeret i footer. (farven overvejer vi)

Teksten: Levering og vælg mellem 3 bliver rettet og forbedret.

Cvr. kommer også i footer

Tror jeg var det :)?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)