Hej, er på vej ud af døren, overall pæn, men du skal lige ha kigget på dine billeder på siden, nogen af dem ligger op af 1 mb... hvilket giver en lidt tung side, specielt første gang man loader den.
Alt i alt synes jeg at brugervenligheden er ganske fin :)
Som Dennis skriver, så har du lige tunge sider, det tog mig lidt tid at loade hele siden.
Derudover synes jeg måske man skulle have en form for teaser for alle opslagne? Bare et forslag, men lige pt. viser den hele opslaget på forsiden/bloggen.. Jeg ville ha lavet en form for "Læs mere" knap, også give fx. 5-6 linjer tekst med billede.
Men held og lykke med det :)
Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.
Overall synes jeg faktisk det er et ganske godt stykke arbejde! Jeg ville måske overveje at få lavet et professionelt logo, som ikke bare består af tekst. Men designet er pænt, enkelt/simpelt og lækkert!
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.
Når du ikke rigtig sælger noget, så mener jeg det eneste der rigtig skal bedømmes er hvad du skriver, og der syntes jeg kun du selv og dine faste læsere kan sige om det er godt eller ej.
Men det er en fin blog, den syntes jeg ikke du behøver bekymre dig om. Fokuser på indholdet.