Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle vil sælge hjemmesider til ingen penge - hvad sker der?!?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Bare i dag har jeg set 5-6 forskellige lave indlæg hvor de vil sælge hjemmesider for helt ned til 1.000 kr.

Jeg synes hjemmesideudviklerne skal fokusere mere på hvad de kan tilbyde, som er unikt for dem, og som andre ikke kan.

Alt for mange fokuserer på prisen, men drukner i det kæmpe hav af hjemmesideudviklere, der tilbyder hjemmesider for ingen penge. (i øvrigt synes jeg det virker dybt useriøst at tage så lidt penge for sit arbejde)

Mit opråb til hjemmesideudviklerne er: Fortæl hvad I er gode til og hvorfor vi skal vælge Jer, og drop at nævne prisen. Hvis vi synes I er unikke og spændende nok, så spørger vi efter prisen!

//Daniel

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig - det er håbløst.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person

Mange af de personer, der tilbyder denne form for service ret billigt, er nok unge drenge og piger, der har fået øjnene op for det her iværksætteri og så grebet til noget, som de kan finde ud af. De er unge, har ikke mange omkostninger, og når man har været vant til en timepris på 53,50 kroner på tankstationen, så er en timepris på 80, 90 eller 100 kroner måske kanon fedt, og derfor kan de levere til de små priser.

Burde fokus i stedet ikke ligge på, at der kommer flere og flere nye fantastiske iværksættere til? Det er sgu da så fedt! Jeg tror ikke, du skal være så bange for de små fisk. Mange af dem har nok kastet sig ud i det for at smage på alt det med CVR nummer, moms, kunder osv. Mange af dem forsvinder formodentlig også igen i løbet af få måneder, når de har fundet noget, de har en virkelig passion for.

Mange af de hjemmesider, der bliver solgt til den pris, kræver heller ikke meget mere end en time eller to og en standard WP opsætning formodentlig. Hvorfor skal det i det hele taget koste mere? Endelig får vi også nogle udfordrere til de gamle pengegale hjemmesidebureauer, der tager 2500,- kroner ex. moms for at lave en farveændring på en side. Det er i mine øjne grotesk. 

Så lad de nye iværksættere tilbyde deres services for 200, 500 eller 1000 kroner. Så kan de få erfaring, der er guld værd, og det kan måske blive starten på en glodværdige iværksætterkarriere, der om få år har sparket gang i sin egen unikke millionforretning. Hvem ved?

Alle skal starte et sted. Og hvis ærlig talt er bange for alle de her nye iværksættere, der kan levere grafik og hjemmesider til meget fordelagtige priser, så har man vel bare ikke en unik forretning selv. Så er man vel i bund og grund bare irriteret over, at man ikke kan fortsætte med at hive mange penge hjem, fordi der er andre, der kan gøre det billigere.

Føler man sig remt, så er det vel mere passende at rette øjnene indad i stedet for at kigge på alle de andre. For gør man det, så krakelerer din forretning på kort tid.

Så lad nu vær med at klynke over de lave priser. Gør det i stedet bedre. Kæmp hårdere. Tænk "GAME ON" i stedet for "IIIIH HVOR ER DE DUMME!!". Det ville sgu klæde de mange brokhoveder. Hvis du driver dit eget hjemmesidefirma, der er irriteret over de efterhånden meget lave priser, så brug dog din tid på at skaffe nye kunder i stedet for at oprette det ene indlæg på Amino efter det andet. Det får du sgu ikke nogle nye kunder på.

HAPPY DAYS! Big Smile 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man får hvad man betaler for, sådan er det :)
Selv reklamere jeg ikke med hjemmesider her fordi jeg ikke vil arbejde på den måde.

Tricket er at man får hvad man får, resten koster ekstra (Ikke alle men en stor del)
Så en hjemmeside komme til at koste det samme.

Bryder mig ikke om metoden så holder mig væk fra det.

Jeg laver en del sider men hører altid kravene først og giver bud derefter.
Siger folk at de kan få det billigere her, siger jeg held og lykke :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Sander:
Så lad nu vær med at klynke over de lave priser. Gør det i stedet bedre. Kæmp hårdere. Tænk "GAME ON" i stedet for "IIIIH HVOR ER DE DUMME!!". Det ville sgu klæde de mange brokhoveder. Hvis du driver dit eget hjemmesidefirma, der er irriteret over de efterhånden meget lave priser, så brug dog din tid på at skaffe nye kunder i stedet for at oprette det ene indlæg på Amino efter det andet. Det får du sgu ikke nogle nye kunder på.

Jeg udvikler ikke hjemmesider, men sidder på kundesiden. Det du skriver har ikke noget mit indlæg at gøre... Siger at de skal fokusere mere på deres kvaliteter frem for deres pris. Så spar på dine lange taler om fremtidens Danmark osv ;-) 

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Næ, egentlig ikke. Så lader vi den stå til nogle andre, der kunne have brug for det Big Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Sander:
Næ, egentlig ikke. Så lader vi den stå til nogle andre, der kunne have brug for det Big Smile

Kan du så ikke oprette dit eget indlæg hvor du snakker happy talk med ligesindede? Så kan vi andre diskuterer det emnet egentlig handler om.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Indlægget var også mere rettet til din overskrift. Den fik lige fingrene i gang på tastaturet. Men jeg skal nok undlade at blande mig - go ahead, din tråd igen Yes

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Mange af de personer, der tilbyder denne form for service ret billigt, er nok unge drenge og piger, der har fået øjnene op for det her iværksætteri og så grebet til noget, som de kan finde ud af. De er unge, har ikke mange omkostninger, og når man har været vant til en timepris på 53,50 kroner på tankstationen, så er en timepris på 80, 90 eller 100 kroner måske kanon fedt, og derfor kan de levere til de små priser.

Burde fokus i stedet ikke ligge på, at der kommer flere og flere nye fantastiske iværksættere til? Det er sgu da så fedt! Jeg tror ikke, du skal være så bange for de små fisk. Mange af dem har nok kastet sig ud i det for at smage på alt det med CVR nummer, moms, kunder osv. Mange af dem forsvinder formodentlig også igen i løbet af få måneder, når de har fundet noget, de har en virkelig passion for.

Mange af de hjemmesider, der bliver solgt til den pris, kræver heller ikke meget mere end en time eller to og en standard WP opsætning formodentlig. Hvorfor skal det i det hele taget koste mere? Endelig får vi også nogle udfordrere til de gamle pengegale hjemmesidebureauer, der tager 2500,- kroner ex. moms for at lave en farveændring på en side. Det er i mine øjne grotesk. 

Så lad de nye iværksættere tilbyde deres services for 200, 500 eller 1000 kroner. Så kan de få erfaring, der er guld værd, og det kan måske blive starten på en glodværdige iværksætterkarriere, der om få år har sparket gang i sin egen unikke millionforretning. Hvem ved?

Alle skal starte et sted. Og hvis ærlig talt er bange for alle de her nye iværksættere, der kan levere grafik og hjemmesider til meget fordelagtige priser, så har man vel bare ikke en unik forretning selv. Så er man vel i bund og grund bare irriteret over, at man ikke kan fortsætte med at hive mange penge hjem, fordi der er andre, der kan gøre det billigere.

Føler man sig remt, så er det vel mere passende at rette øjnene indad i stedet for at kigge på alle de andre. For gør man det, så krakelerer din forretning på kort tid.

Så lad nu vær med at klynke over de lave priser. Gør det i stedet bedre. Kæmp hårdere. Tænk "GAME ON" i stedet for "IIIIH HVOR ER DE DUMME!!". Det ville sgu klæde de mange brokhoveder. Hvis du driver dit eget hjemmesidefirma, der er irriteret over de efterhånden meget lave priser, så brug dog din tid på at skaffe nye kunder i stedet for at oprette det ene indlæg på Amino efter det andet. Det får du sgu ikke nogle nye kunder på.

HAPPY DAYS! Big Smile 

AMEN to that!

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Danieljill:

Sander:
Næ, egentlig ikke. Så lader vi den stå til nogle andre, der kunne have brug for det Big Smile

Kan du så ikke oprette dit eget indlæg hvor du snakker happy talk med ligesindede? Så kan vi andre diskuterer det emnet egentlig handler om.

Tænkt at være så sur på en dejlig solskins-fredag...... Hvor blev glæden over din første faktura af?

Smile

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)