Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det her lovligt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Ellegaard Larsen:
den oversætter fra engelsk

*KMIARPGMJGMBU* (Kaster mig i afsindighed rundt på gulvet, mens jeg griner mine bukser af)

Citat fra den tyske oversættelse:

... moms og alle pakker bliver leveret i fint gavepapir lige til døren...

Mamas og alle pakker bliver leveret ich fint gavepapir lige bis døren

Moms oversat til Mamas - det er klasse.

mvh Hasn

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 00:14

eller hvad med denne udtalelse fra en kunde?Geeked

Det er første Bande jeg Harmonisierung handlet hos jer, Männer det bliver bestemt ikke sidste! Jeg er meget tilfreds med varene, som tilmed var pakket pænt ind. Jeg er meget tilfreds med. varene, som tilmed var. pakket pænt / Bauw. Det har bare været nemt, bekvemt, og ikke mindste billigt at handle hos jer ! Det Harmonisierung nackten været nemt, bekvemt, og ikke mindste billigt am Griff hos jer! Selv leveringtiden har været ok. Selv leveringtiden Harmonisierung været Ordnung. Nu mangler jeg bare at i tilfører Chloe's stick deodorant, til jeres Chloe sortiment, så bliver jeg kisteglad :o) Nu Fleischwolf jeg nackten bei i tilfører Chloe's Deo Stick, bis jeres Chloe Sortiment,, så bliver jeg kisteglad o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:51

De arbejder som affiliate på strawberrynet's affiliate program på Commission Junction - http://www.strawberrynet.com/affiliate.aspx#04 og bruger et XML feed mener at CJ kalder det smartzone i deres system. Så jeg vil tro at strawberrynet's affilate manager er ok med det, med mindre at de har sat deres program til at automatisk at godkende alle affiliates og ikke kigger deres stats igennem.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)