Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - coolt børnetøj

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kbh Ø
Tilmeldt 6. Nov 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har knoklet med vores webshop og nu er den ved at være der, synes vi selv. Hvad synes I? Vi vil blive meget glade for feedback, så sig endelig hvad I synes.

www.kwadusa.com

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 10:48

Hej Kwadusa'er -

Vældig fin, og sjov niche. Lidt feedback (konstruktiv, selvfølgelig) :

- flere produkter på forsiden, især på mobil, hvor produkter udgør måske 15% af "screen real estate", og resten er Instagram og Pinterest og footer m.m. Det er produktet, folk skal opleve, det andet er sekundært, og det er en god idé, hvis det også er det, sitet afspejler

- scroll: Den virker lidt wonky på computer, og på mobil skal man ud og "ramme forbi" billeder/sliders for at kunne scrolle. Det fungerer, men det er ikke super-smooth

- jeg ville nok fremhæve story-telling'en i jeres Afrika-forbindelse mere; det er jo dén store ting, der adskiller jer fra feltet, så "front & center" med den (i balance med "flere produkter", naturligvis)

- lille usability-detalje: Når man vil købe noget, er der ikke nogen "køb"-knap, før man har valgt størrelse. Det er en naturlig indstilling, der bruges meget (er det en WooCommerce, I har?), men det forvirrer mange brugere, så det er en god idé at gøre det mere tydeligt, at det er det, man skal.

Held og lykke med shoppen!

:)

Jesper W.

www.jesperwille.com

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Fra Kbh Ø
Tilmeldt 6. Nov 14
Skrevet kl. 11:06

Hej Jesper,

Mange tak for feedback. Du nævner rigtig mange gode ting, nogle af dem har vi allerede overvejet. Det med flere produkter på forsiden og det med "køb-knappen" der først vises efter man har valgt størrelse, vil vi klar gå videre med. Tak.

Historien om at vi får lavet vores produkter i Afrika, er en stor del af vores story-telling, klar, men vi er samtidig også bange for at gøre den for stor, da det måske kan skræmme nogle folk væk. Vi skal finde den rette balance, og arbejder løbende på denne det. For os er Afrika et kontinent som gennemgår en rivende udvikling, specielt i Østafrika og Kenya hvor vi får produceret vores ting lige nu. Desværre er der stadig mange som forbinder det med alverdens dårligdomme.

Tak for din feed back:)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:31

Fin shop, og god ide/baggrund. Umiddelbart flot tøj, i friske farver.

Få sat billeder ind af jer 3 under "hvem er vi" - netshoppere er ikke anderledes end andre shoppere, vi bliver visuelt inspireret og vil gerne "se giraffen".

Held og lykke med biksen

Fra Kbh Ø
Tilmeldt 6. Nov 14
Skrevet kl. 11:38

:) Nogle af os er generte, andre ikke og dem der ikke er, har allerede fat i fotografen:) Tak for råd!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:17

Hej,

Rigtig fin hjemmeside

uiddelbart kan jeg ikke finde noget 

at sætte finger på, så super godt. 

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:20

Du kan evt. prøve http://monsido.dk. Her kan du få input til de grundlæggende SEO-issues du har på shoppen og se om du har døde links og/eller døde billeder.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 12:23

Udemiddelbart en rigtig fin side. Synes den loader lidt langsomt, du kan se en raport her http://gtmetrix.com/reports/www.kwadusa.com/Qsh0I5AV .

En anden ting jeg personligt ikke er glad for, er når man piller ved scroll hastigheden, men nok bare mig der er lidt konservativ der ;)

Tænker også i kan forbedre jeres farvevalg omkring grafikken i jeres slider. http://i.imgur.com/ESgLfl8.png Skal gerne skille sig lidt ud fra resten af siden.

Ellers rigtig fint koncept. Ønsker jeg held og lykke med forretningen! :)

Fra Kbh Ø
Tilmeldt 6. Nov 14
Skrevet kl. 12:31

Hej Asger og Jacob,

Tak for Jeres feedback. Altid godt. :)

Gode pointer. Hastigheden kan godt forbedres, det vil vi kigge på.

Asger, hvad mener du med scroll hastigheden, skulle den være langsommere eller hurtigere end det normale?

Mvh

Kwadusa

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 12:37

Ved ikke om det bare er mig, synes bare den virker langsommere end hvad der er normalt. Kan ikke lige finde et tool der måler scroll hastigheden. 

Du kan prøve at scroll ned på min side, og se om du kan se forskellen :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)