Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbutik og registreing på div. shop-index.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan nogle give et kvalificeret bud på ovenstående.

-          Har der overhovedet nogen effekt på google?

-          Er det vær at bruge sin tid på?

-          Kan det have en negativ betydning?

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:01

Hvis man kan stå indenfor det indhold der er på andre index-sider, sååårh er det jo fint... jo flere steder ens navn opstår :)
Jeg har brugt en 3-4 timer på at søge efter rigtig index-sider til mit site, og så tilmeldt dem hvis det var muligt. Stille og roligt, det er jo ikke noget der kræver så meget tid.
Nu er der endnu flere tilbud til webshops, så det kan da være værd at kigge sig om.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 01:42

jjam:
Kan nogle give et kvalificeret bud på ovenstående.

-          Har der overhovedet nogen effekt på google?

-          Er det vær at bruge sin tid på?

-          Kan det have en negativ betydning?

Hej jjam

Det har så absolut effekt på Google. Men der kan være stor forskel på effekten, da der findes rigtigt dårlige og ganske gode indexer, eller linkkataloger, som jeg plejer at kalde dem.

For det første er der selve backlinket, der i sig selv tilfører din hjemmeside noget såkaldt "linkpopularitet". Jo flere der linker til din side, desto bedre. Og jo bedre og mere relevant siden der linkes fra er i forhold til din side, desto bedre.

Men én ting er vigtigt og som mange glemmer, og måske også Emil Larsen herover, det er at hvis linkkataloget giver mulighed for at indtaste en overskrift og/eller en beskrivende tekst, så udnyt pladsen. Nogle kataloger giver plads til 250 tegn, andre op til 1000 og andre igen uendeligt (!). Den plads skal udnyttes til at beskrive din kerneforretning og vel at mærke optimeret med dine nøgle/søge-ord. Jeg har selv været ude for adskillige hits på Google indenfor de første 3 sider på flere oprettede links i danske kataloger.

Husk også at linke dybt til den side, som din beskrivelse handler om. Ikke blot til forsiden. Nogle kataloger tillader dog kun link til forsiden.

Vores e-mail tjeneste om søgemaskine tips: SEO Tips & Tricks giver konkrete eksempler på vore egne erfaringer med danske og udenlandske linkkataloger. Men pas på med kataloger hvor de kræver betaling for links. Sådanne links er Google begyndt at straffe.

Hvis du vil vide endnu mere om søgemaskineoptimering, så køb vores e-bog om emnet: Søgemaskineoptimering af din egen hjemmeside.

Med venlig hilsen
Preben Madsen
www.doctech.dk

P.S. Er der ikke nogen der kan rydde op i tagslisten en gang i mellem?

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 17:26

Mange tak for dit svar  !.....

Jeg vil gå i gang med arbejdet..

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)